Wednesday, February 29, 2012

梁振英下的最佳投資

孫柏文記得九十年代初讀中學時,聽啲大人傾計,成日都話當年嘅股市係「政治市」,魯平一句「千古罪人」,咁就做低你幾百點。

之後,「政治市」呢個形容詞因特區被解放後,因話事人係邊個好清晰,所以就開始被淡忘。不過又因話事人嘅方向常變,本港亦越來越多國內公司,所以取而代之就係「政策市」。最估唔到嘅係去到差唔多解放後十五年嘅今日,「政治市」強勢回歸。不過都算好,起碼我哋香港人卒只醒覺,唔同話事人有唔同結果,而唔係一味話:「就算政綱唔同,都係咁架啦!」

當然,有如英揆韋爾遜話齋A week is a long time in politics。真係上個禮拜今日,本報頭條仲係「亂到阿爺都頭痕」時,到尋日已係「梁振英當選在望」。股市對「梁振英」,之前睇佢入唔到閘,點知現要面對「梁特首」。相信大馬沙到小股民都問,佢做會點?

我覺得,今次上邊唔好話講唔掂數,睇人呢排放料,應該係反晒檯嗰隻,真係團派同太子黨兩大社團喺香港呢個球場開片。團派,最唔妥太子黨,就係因錢,而特區好多服務,都係服務太子黨啲錢,由private banking到豪宅買賣。

試問,如果團派喺特區話事,你又係個喺特區泊咗好多錢嘅太子黨,你會點?仲唔即刻攞錢走!新錢亦會避港。貨幣供應跌,資產價格亦會下調。仲有,97年前香港資產因不論咩民情,政策非常穩定,所以被外邊人視為資金避風塘,點知一個「八萬五」令世人覺得政策會變,仲要一變時威力龐大。

團派骨子裡個個唔信彿利民,咁梁振英呢?喺咁嘅情況下,所有資產需求都會跌,現金話晒事。所以梁下最佳投資?現金。不過咩貨幣呢?仲使講,一定係神賜貨幣實貨白銀也。



八萬五記念花園 also known as 紅灣半島

No comments:

Post a Comment