Thursday, February 23, 2012

反馬雲

講阿里巴巴(1688)以上市價私有化除牌單嘢。講真,我哋港人個個嘅血都有張保仔DNA,我哋係大盜,點知遇上個向大盜打劫嘅阿里巴巴。佢哋講到好公平,喺上市價收番,咁都講得出口。當年,我記得有位電視台做嘢嘅前輩,高價買佢,明知要揸好耐都冇所謂,依家馬雲對得住呢為前輩嗎?

同舟共濟唔通就係有咁嘅報應?你當年市盈率100倍上市,今日都應該以同一市盈率私有化,即係用11年每股41仙人民幣盈利計,50港元私有化。冇五十,投反對。唔通唯一懲罰嘅方法,似對付Santorum咁?喺我個blog到寫篇「不要讓女兒嫁入馬雲家」,叫友好link過來,等十年八載後,搜「馬雲」時就算百度搵唔到,篇文喺Google都仲係名列前茅。

Web 1.0出咗個李澤楷,web 2.0出咗個馬雲,唔通個個做IT嘅都係咁?唔通真係high tech揩嘢,要low tech先撈嘢?

No comments:

Post a Comment