Saturday, April 14, 2007

社民連要聽勞永樂話

「我哋想知道,公民黨嘅梁家傑議員講話佢去參選,係代表「香港人贏咗」……我想問,贏咗乜嘢?」── 社會民主連線代表,3月18日喺政府總部對出嘅講話。

相信大家都有聽過,喺香港旗幟最鮮明、最社會主義派嘅社民連。如果大家有睇開《金手指》或《蘋果批》,都應該知道孫柏文同社民連喺經濟政策上,係兩個極端,我完全反對佢哋,因為佢哋嘅經濟政策,最終只會好心做壞事,禍害弱勢社群。

雖然我非常反對佢哋嘅經濟政策,不過就係憑以上嘅一句說話,贏得了我嘅尊重。理由係又要參選,又要反對小圈子選舉制度,一路抗議制度,不過又一路頌揚今次參加小圈子選舉有得着,擺到明自相矛盾,甚至偽善。

大家都知道孫柏文覺得班「支持競爭嘅大律師」係班oxymoronic hypocrite,所以見到社民連都睇到佢哋嘅硬膠,真係非常安慰。

社民連思路清晰,話一就一、話左就左,敢講敢認。所以,今日見到社民連副主席勞永樂醫生來信,我非常失望。

故事起源,勞醫生大前日喺《壹蘋果直播》,做咗次訪問。跟住我哋就有篇文章,去總結勞醫生同社民連如果執政有什麼經濟政策大方向。其中有一句,從社民連網站炒出來話:「政府要做財富再均分」(1),文章刊登之後,勞醫生就來信澄清:「我並無說過這句話。請作更正,及把我這更正要求存案」(2)。


首先技術上,以上嘅要求係冇問題,因都唔係勞醫生講嘅。

不過,勞永樂作為社民連副主席,高調要求存案「佢冇講過」其中一個社民連最核心嘅經濟政策方向,唔通勞醫生自己都唔支持?所以,《壹蘋果直播》有關人士已經發信畀勞醫生(3),邀請佢自己向社民連黨員澄清,「我唔支持政府要做財富再均分」(4)。



各位頂天立地嘅社民連義氣仔女,你哋仲頂得勞永樂順?其實,佢心底裏究竟信唔信你哋嗰套?

3 comments:

  1. PacMan

    Sorry here ... i dont agree with u. If someone has not said something, you cannot quote him so.

    Though i am a market advocate, I do not feel the need to 'build raw pork' to win a debate.

    Just put my words on records ..., um um he he

    ReplyDelete
  2. Apple Daily is really unprofessional. PacMan, can't you get the point? The argument and suggested solution aim to confuse people. I agree the description, "build raw pork to win a debate". As a news media, Apple Daily this round is really shameful and unintelligent.

    ReplyDelete