Monday, April 30, 2007

Crocs成功原因

鱷魚呢種動物,真係有好多人鍾意用來做公司名。我哋特區有個叫鱷魚恤,花旗國就有賣膠鞋嘅Crocs。早幾日,就有新聞話鱷魚恤已經入稟法院,話要控告Crocs「侵犯商標」。其實,鱷魚恤咁做孫柏文好 支持,因為法例要禁制「侵犯商標」嘅原因,係為咗避免有其他人可以用你嘅品牌「魚目混珠」咁搵錢。

今日,為大家提供咗Crocs喺舊年上市至今嘅股價走勢圖,大家都會見到Crocs嘅股價節節上升。講真,賣啲五顏六色、奇形怪狀、危害兒童嘅膠鞋,又點樣可以咁好賺,不過,佢哋又真係可以季季交出成績。上個 禮拜之前,孫柏文真係諗唔通點解,好想拋空Crocs。

不過,鱷魚恤入稟法院嘅消息一出,我就卒之明白晒。原來,Crocs嘅成功,全因盜用咗林百欣先生多年來辛辛苦苦建立嘅品牌。如果大家睇真啲兩間公司嘅商 標,就會發覺,兩個商標簡直係一模一樣,連條鱷魚望嘅方向都一樣!

當年,有間本地公司見到法國Lacoste嘅商標,因而得到「靈感」,都冇好似 Crocs咁厚顏無恥,連鱷魚望嘅方向都抄埋。所以最後,衷心祝願鱷魚恤,喺法庭可以討回公道,成功禁止Crocs嘅行為。到時官司一贏,所有由舊年至今 睇淡Crocs嘅人,就會得到平反!

3 comments:

  1. 橫看掂看我都看不出有甚麽相似,一注獨贏,CROCs 贏硬!! 冇得打 !!!

    反而在印像中 Croco Kids 的Logo 好像有點相類.

    ReplyDelete
  2. umm...

    maybe they are suing because it does looks like croco kids...

    Shuen

    ReplyDelete
  3. 林伯個logo去到花旗國真係有人識?

    crocs..雖然我都無著過,但睇過一D關於佢既資料,話係sell一種貼身同舒適透氣既感覺。奇形怪狀搞搞下又變左美國一D名人既寵兒,彷彿話人聽我就係咁有性格咁。成功梗有佢既原因吧?

    ReplyDelete