Thursday, April 12, 2007

女講師危機管理

噚日,本報A1版嘅獨家新聞,話一個女講師同蠱惑仔男友提出分手,被男方用性愛片段勒索,最後女事主喺好大壓力之下挺身而出,向傳媒公開事件,然後 報警。

呢位女講師喺大學任教之前,係一位律師,一個喺咁純潔環境長大嘅女仔,即使幾咁清純,心入面都總會諗過,人一世物一世,一個人乜都要試試。喺咁嘅情 況之下,嗰位女講師上網識男仔,都係一件好正常嘅事。

如果好似呢位女講師一樣,有人發難話將你嘅醜聞公開,面對咁嘅打擊,就好應該諗吓應該點做,就好似上 市公司一樣,究竟點樣去應付壞消息。不過,上市公司每半年就要公布一次業績,嗰位女事主就唔同,如果佢甘受勒索,每個月定期畀錢嗰位蠱惑仔,相信件事冇咁 快爆出嚟。

但係大家要明白,呢個世界已經冇乜嘢可以永遠隱瞞,美國有一個網站叫drudgereport.com,每日有一千六百萬嘅點擊,大家可能會 問:「點解佢咁紅咁多人去?」其實呢個網站就係當年踢爆克林頓Clinton同萊溫斯基Monica Lewinsky性醜聞嘅網站,可見要瞞住一啲嘢,以家科技咁先進,都幾難。

令對方無力反擊

所以遇到壞消息就一定要自己公 布,好處係可以主導輿論,控制報道方式同用詞。女講師走出嚟認,兼且做A1頭版故事,走呢個政策嘅時候,都要同自己講一句:「紙係包唔住火。」同上市公司 一樣,自己出嚟認咗衰仔先,好過之後被人亂寫。

呢位女講師最成功嘅地方就係,佢已經將蠱惑仔標籤為「淫窟主持」,條友已經無力反擊,兼且唔可以放片去勒索 女事主。女事主面對嘅最大壓力,就係佢嘅學生同埋屋企人,學生會擔心佢之後能唔能夠「做好呢份工」,而屋企人亦都會驚佢嫁唔出。好彩,yi家香港女性出嫁之 日,都好少仲係完璧之身,呢方面佢屋企人唔使怕。學生方面更加唔會覺得佢嘅工作能力會受影響。

最後,我想話因為bad boy始終係好有吸引力,所以香港各位女性,請小心好似孫柏文呢啲bad boy。

4 comments:

  1. 如果人人都懂得(或者是被逼)坦白, 那自己引爆的正面效果不就是沒有了嗎?

    ReplyDelete
  2. Honest yes...

    Honest about one's mistakes and scandal.. Thats the only way to manage a crisis in this era of digital technology.

    Shuen

    ReplyDelete
  3. 港女.. 有時都唔想用呢個 term, 仍好同情佢的遭遇... 但....

    ReplyDelete
  4. I agree too lam kay...

    Sometimes, "港女" is the only way to describe certain HK girls hahahaha

    Shuen

    ReplyDelete