Monday, April 06, 2009

金手指貼士季結

4 月第3個交易日,係時候總結金手指篤過嘅「一注獨贏」貼士。可以用以下8個字做總結「白銀油價,回穩上升」。以下就係09年第二季展望。

白銀:自從舊年 10月見過8.48美元一盎斯之後,白銀就展開升浪,不過,每次升浪嘅波幅都幾大,平均高低位相差兩成。不過到第一季埋單,白銀升咗13.9%,收 12.97美元。

維持原判買白銀

花旗國聯儲局已實施「印鈔票送畀政府使」政策,宣佈當日金、銀都急升。

雖然,因為市場覺得聯儲局宣佈會印嘅3000億美元其實好少,金銀升完開始跌,不過以聯儲局依家買國債嘅速度,好快就會用晒3000億。到時再印,金銀就會再升。

孫柏文作為白銀戰隊隊長「白銀文」...

維持原本建議:強力買入。
目標價:120美元一盎斯。
有效期至:2016年3月6日。


中油香港(135):股價喺第一季升 36%,收3.28元。

上個禮拜公司出業績時,都分析過點解08年每股盈利升72%,令市盈率得4.8倍。

公司運作非常穩定,盈利高低將會因油價而變動。公司手頭上有50億現金,即平均每股超過一蚊,現金流超勁。

依家咁多外國三、四線油公司唔掂,周圍都係平貨。大家不妨繼續留意公司高層點用呢筆錢,求神拜佛出國買啲超平油田。

4 comments:

  1. 神龜神龜希望你中啦!到時你到唔知在那裡?

    ReplyDelete
  2. 先生對白銀之預測,真令我大開眼界,先生果真是百年難得一見的人材,計我話你一日唔死都有可能見120蚊,不過你都比風水佬好,哈哈哈哈哈!

    ReplyDelete
  3. Smells most definitely like Frederick.

    ReplyDelete