Tuesday, May 05, 2009

特區警察

特區警察好鬼勁!

個個都識 multitasking...

唔信捉個番鬼佬,問吓佢知唔知以下差佬部門,近期最大傑作係乜?

1. 商業罪案調查科 (Commercial Crime Bureau)
2. 重案組 (Criminal Investigative Division)

答案...

1. 淫照外流
2. 同的士司機玩捉迷藏

稅局話又到報稅時...*sigh*

4 comments:

  1. 如果我有仔女,一定由細到大訓練佢地入海關!

    聽講海關有 Team 人專捉非法上、下載 (BT),又話有好 High Tech 既網上監察軟件幫手,呢 Team 人成立左兩、三年呢,就破左三單大案咁大把!!

    上個禮拜二就剛捉左條友上載左 "兩" 套荷里活猛片,其中有一套係十級颶風 (你有無諗過買 DVD?),另一套我唔記得左 (因為我聽都未聽過).....

    你話做海關係咪好疏乎呢?

    * sigh * x 1,000,000

    ReplyDelete
  2. ccb,cid並唔係想像中咁"疏乎"ga....

    當一單普通ge爆格/偽冒電郵都要寫十九幾版口供,加十九幾版報告,夾埋幾十頁paperwork ge 時候....

    你就會明白,ccb,cid 每一天都係被排山倒海ge雞毛蒜皮case 所淹沒....香港地會有幾多大野丫....

    ReplyDelete
  3. 稅局話又到報稅時...*sigh*

    ReplyDelete
  4. 有無睇信報? 居然寫左匯控要做壓力測試,仲要放頭條.......天呀,發生咩事?

    ReplyDelete