Monday, May 18, 2009

美財政部應學《有線》

孫柏文老竇成日都話,考試要公平,就一定要有普通法制嗰種「考試面前人人平等」嘅精神。試卷一樣固然重要,但改卷結果嘅穩定性都不能忽視,唔可以因被審或被考嘅人係邊個,就放棄人人平等嘅原則。

例如噚日,《有線電視新聞台》就搵咗陶傑兄,試做連考評局都話冇標準答案嘅通識科試卷,跟住就畀咗3個教通識科老師改卷。為保公平性,冇同嗰3位老師講邊個係「考生」。

壓力測試要人人平等

結果係點?兩個老師肥陶傑佬,喺最後一條,一個老師仲要畀零分。

我嘅結論?呢個制度咪大公無私、人人平等囉!連陶傑都肥佬,一旦你呢個會考生攞到個E,仲唔勁過才子?呢個制度仲唔「公信第一」?

所以我就話花旗國財長應向《有線》學習。之前嗰個銀行「壓力測試」,未考已知邊份卷跟邊個考生,邊會大公無私、人人平等。

試想像吓,如果你係幫《有線》改卷嘅老師,未睇卷已知係特區文字界嘅JP Morgan--陶傑寫嘅,你都會淆底。

有好消息!唔使想像老師淆底,直情有得睇,google「有線」、「陶傑」就得。

特首驚我哋唔夠政治人才,如果以小弟嘅指標,即係搵陶傑做政治助理完全overkill,根據拉curve制度,每年有六成會考生即時qualify攞十幾萬人工。

不過花旗國財長可能會話:「唔睇人就改卷,分分鐘帶來系統性風險。」呢個都唔錯得晒,因陶傑被問及佢肥佬點睇時,都係答:「根本個試題唔合格。」通識科?玩完啦!

2 comments:

  1. 陶傑係訪問中話過(好似都係有線,不過係十三台), 永不從政, 所以係有錢都請唔到.

    ReplyDelete
  2. 通識 may be 通通唔識...

    又或者應正名為革命科....

    又或者各位一句話..... 求學不是求分數......

    咩... 咩... 咩...

    ReplyDelete