Wednesday, May 27, 2009

佳士拿今離破產保護

市場傳聞克萊斯勒(Chrysler,前稱佳士拿)將會今晚被正式分拆,做車嗰部份將會正式離開破產保護,快過霆鋒開跑車。

開得咁快就當然有好多人喺冇公義嘅情況下被車死,包括好多dealer分銷商。

佢哋噚晚入稟法院,希望個官唔好咁快割走啲資產等佢哋唔使血本無歸。

雖然我落筆呢刻唔知點判,不過如無意外個官都係叫佢哋F.O.。

我睇過入稟狀,怨氣好重仲要楚楚哀求,如果乜都冇,分分鐘玩汽油彈或自焚。好似當年小人蛇家人一樣,法庭搵唔到公義,就會搵另類嘅公義。

9 comments:

  1. 一千點, 升到阿媽都唔認得~

    ReplyDelete
  2. 網主,
    你話過 "sell in May", 現在是否仍堅持?

    ReplyDelete
  3. 唔通今年sell in May,就跑第尾??
    目前為止點都好過嚮今年1-4月份sell掛!

    ReplyDelete
  4. 股市升個個笑呵呵,但背後已有隻大老虎在盯住,10年同30年長債Yield已升到3.5%同4.5%,pakman,如果30年升到到5%或6%,係唔係會好大鑊?

    ReplyDelete
  5. 現時個升市可能袛是個熊二,但又可能唔會再創新低,經過漫長的熊三經濟才能好轉,火鳳凰要先死而後生‧RT

    ReplyDelete
  6. 至於是否SELL IN MAY,個市回落就對囉,個市繼續升咪錯囉,對讀的作用唔大,又無話何時沽又無話何水平沽,係PAKMAN的人材才會講啫,一年有十二個月,五月見頂都有十二份之一個機會會中,機會率都唔細嫁,癈話.RT

    ReplyDelete
  7. Parkman,

    Check this out.

    http://www.bankruptcyvisuals.com/viewcharts.html

    L

    ReplyDelete