Monday, April 16, 2007

只願One Life One Will

孫柏文相信,如果幾個月前我問大家:「從香港開埠以來,幾百年歷史當中,要大家揀一個會 最關心自己後事嘅人,最想確定自己遺囑清清楚楚,等啲遺產可以根據自己意願去分配,究竟大家會揀邊個?」相信唔使問阿貴,大家都一定會揀華懋集團主席龔如 心。

理由好簡單,龔如心同佢家翁打官司爭產打咗咁多年,為確認一張遺囑嘅真偽,爭啲要人大釋法,所以相信龔如心絕對唔想歷史重演。橫掂都係講龔如心,我就 實不相瞞,自從龔如心去世之後,孫柏文差唔多日日都想寫篇題為「只願One Life One Love」文章。

想寫嘅原因,係因為想抒發我差唔多三十歲嘅心情,嗰種知道自己已經冇咁幼稚,明白一個人一生當中應該乜嘢係最重要。只願他朝可以為一個女 人,喺自己嘅遺囑裏面寫下one life one love 四個字,令我就算已經付出咗餘下嘅生命畀佢,都覺得唔夠,希望可以將僅餘物質上嘅遺產畀晒佢。不過因為可能我寫作功力唔夠,所以遲遲都未能落筆了結我嘅心 願。

最慘就係,喺我落筆之前,尋日本報已經報道,龔如心嘅千億遺產分分鐘會爆發爭奪戰,因為已經有人話佢最少有兩份遺囑。如果就連從香港開埠以來,最想確 定自己遺囑清清楚楚嘅人,都不能喺去世之前「搞掂」自己遺產嘅分配方法,唔通除咗希望「一生一愛one life one love」之外,更重要係大家都要make sure「一生一遺囑one life one will」?


龔如心同王德輝呢對夫婦,生前死後都咁傳奇,不過,既然人已去世,希望有關佢嘅是是非非快啲平息,等小甜甜可以安息。

3 comments:

  1. Don't be sad man...I am sure there are a lot of secret admirers longing for your one life one love one will one bank account!

    ReplyDelete
  2. 我又轉念,見日光之下有一件虛空的事:
    有人孤單無二,無子無兄,竟勞碌不息,眼目也不以錢財為足。他說:「我勞勞碌碌,刻苦自己,不享福樂,到底是為誰呢?」這也是虛空,是極重的勞苦。[傳 4:7-傳 4:8]

    王德輝一生寫照........


    又爭產!.....冤枉來,冤枉去!


    我又轉念:見日光之下,快跑的未必能贏;力戰的未必得勝;智慧的未必得糧食;明哲的未必得資財;靈巧的未必得喜悅。所臨到眾人的是在乎當時的機會。 --[傳 9:11-傳 9:11]

    有時人"成功" (得資財)....
    唔代表d乜,
    just a matter of luck! (-_-)

    金甲禿鷹家族NoEyeSee到此一遊! (^_^)

    ReplyDelete
  3. welcome welcome lo eye see... hahahhaha

    And my dear man kafka, if only i have a bank account that could be longed for... alas... hor hor hor

    ReplyDelete