Friday, March 21, 2008

今日提供選舉必勝街版

可能因為今年9月又有立法會選舉,孫柏文居住嘅深水埗,喺大街大巷又開始見到啲乜乜物物議員嘅海報同街板。唔知大家係咪同我一樣,平時行過啲街板,都唔會特別留意上面寫咗啲乜。

最多只會見到啲議員有「強烈要求」。不久之後,就會出現啲話個議員「成功爭取」嘅街板。

不過噚日,我就真係用咗差唔多半分鐘時間,睇晒一塊寫咗「成功爭取」嘅街板。大家可能會話:「乜你咁得閒。」唔係特別得閒,其實係有原因。

啲掛喺馬路圍欄邊嘅街板,基本上係廣告,而我呢啲登記咗做選民嘅人,就係佢哋要爭取嘅「消費者」。宣傳學上,最會令消費者留意廣告嘅方法,就係焗啲消費者去睇,番文就叫做 captive audience。

我噚日睇晒塊街板嘅原因,係因為我要過馬路,不過燈未轉,車又多,惟有企定等。

不過,睇晒塊街板後,我就有感而發,要寫今日篇文。原因嗰位議員話「成功爭取」嘅嘢,就係財政預算案中政府根本就會做,根本唔需要「爭取」。但點解個議員又會當咗係政績?

成功爭取的真諦

我就諗,咁白癡嘅嘢都要整塊「成功爭取」街板,一定係因為「成功爭取」呢四個字有價值。

講真,喺芸芸立法會議員當中,感覺上做咗嘢嘅議員就好多。不過真係記得當初嘅「強烈要求」,之後又有留意佢「成功爭取」嘅議員,就只得一個。佢就係「長毛」梁國雄。

當年梁議員喺政綱上只有一個「強烈要求」,就係要董建華下台,之後真係「成功爭取」。其他議員,可能到選舉時,只要話自己「成功爭取」過幾多次,不論質、只論量,就可以贏。當年我參選,可能因為冇領略呢個真諦,所以先至包尾而回。

原來,只要積極地「強烈要求」啲政府根本就會做嘅嘢,就可以做議員。今日,就為大家提供一塊我覺得選舉必勝嘅街版。咁嘅「強烈要求」,真係一日之內已「成功爭取」。大家話我可以東山再起,出選做議員嗎?

2 comments:

  1. 我建議你試一下,好可能得。

    ReplyDelete
  2. Let me commission some polls.

    Hardest part is name recognition.

    We'll see...

    ReplyDelete