Sunday, March 02, 2008

曾司長,咁都唔算打劫?

噚日,孫柏文繼續被「強醫金」纏繞。財政司司長曾俊華份財政預算案,又再講「強醫金」呢嚿大毒藥。上一次政府講「強醫金」,市民已吸收咗強迫金嘅教訓,好似番鬼佬話齋fool me once shame on you,fool me twice shame on me(俾你呃第一次,就係你衰。俾你呃第二次,就係我衰。)所以為公義,全城齊心反對「強醫金」。

雙層糖衣毒藥

曾蔭權領導嘅政府,當然覺得自己比大眾市民叻好多,簡直覺得普羅大眾係笨蛋,仲要係好X笨嗰隻。所以曾特首就命令曾司長,諗吓點擺個「種金」局,令市民中招。

曾司長就發功,為嚿大毒藥鋪上兩層糖衣。首先豪攞納稅人血汗500億出嚟,即係700萬個香港人,每人7000幾。跟住就攞強迫金出嚟做樣辦,創先河直接注資6000元入某啲人嘅強迫金戶口。到時候,政府照辦煮碗再做。

大家可能覺得:「7000元喎!好筍!」我可以講畀大家知,你已經中招。如果我今日畀你7000元,你可能就有啱啱嗰種喜悅。不過,我同你話:「呢7000元只係可用嚟喺未來畀你食飯。」你可能冇咁high,不過安慰自己,因為「食」,始終都係必須,起碼仲有好多種食物揀。

我又話:「呢7000元只係可用嚟食雲吞麪。」到呢度,你可能已經覺得我冇誠意。跟住我話:「為保證啲雲吞麪能達標,保證我今日畀你嘅7000元唔浪費,你只可喺我開嘅雲吞麪店『麪管局』食。」

最後,我笑笑口話:「你要攞我嘅7000元,條件就係你要每個月供款,入呢個只可幫襯『麪管局』嘅強食金戶口。」我相信因為你曾經睇過《警訊》,你已經行開咗,遠離呢個騙局。

避免醫生罷工

點解係一個騙局?今時今日喺醫管局睇急症假設要300元。政府騙你入局之後,嗰7000元?他朝睇急症要7300元。唔想睇醫管局?Too bad,因為要保證醫療質素「達標」。

點解曾蔭權要做咁多嘢,為醫管局去搶我哋未來源源不絕嘅錢?到7月1日之前附近,嗰班醫生,又喺國家領導人面前罷工,點算?

7 comments:

  1. hsbc股價雖然跌但仍算硬淨,有幾隻購輪仲有得升.究竟係聰明錢作崇還是引君入甕哩.真係想博一博!!

    ReplyDelete
  2. Good call on HSBC.

    I remain pessimistic.

    ReplyDelete
  3. pakman 兄,

    HSBC 對好多人來說. 現價已經好合理. 如你不看好/或你覺得悲觀,咁你認為大約什麼時候買最好? 我覺得120蚊已經好低. 最買一點.

    另外. 請問你有沒有fans club. 我好想加入.支持你.

    Wu

    ReplyDelete
  4. 「強醫金」呢單野明屈水, 我打死都唔會比。我地小市民有咩野可以做?

    我同個保險經紀講, 佢話有排都未得, 有排傾, 不過家陣司長滾水淥腳準備出諮詢文件, 點算?

    如果真係比人「強」, 我第一個cut 哂所有保單, 一個仙都唔益保險業...

    ReplyDelete
  5. I already know MPF is a bad thing. However, I have no way to protest or excape. I am sure not the one being fool by them but being force to do so WHAT CAN I DO? For the stupid Medical shceme - what could I do to protest??

    ReplyDelete
  6. any organized event on web to say no to new medical plan?

    ReplyDelete
  7. warhammer gold warhammer money warhammer accounts tibia money tibia gold tibia item runescape accounts buy runescape accounts runescape money runescape gold runescape gp runescape power leveling runescape powerleveling cheap rs2 powerleveling runescape equipment buy rs equipment runescape runes cheap rs2 runes runescape logs cheap rs2 logs runescape items buy runescape items runescape quest point rs2 quest point cheap runescape questpoint runescape gold runescape items runescape power leveling runescape money runescape gold buy runescape gold buy runescape money runescape items runescape accounts runescape gp runescape accounts runescape money runescape power leveling runescape powerleveling tibia gold dofus kamas buy dofus kamas wow power leveling wow powerleveling runescape questpoint rs2 questpoint Warcraft PowerLeveling Warcraft Power Leveling World of Warcraft PowerLeveling World of Warcraft Power Leveling Hellgate money Hellgate gold buy runescape logs buy rs2 items cheap runescape items Hellgate London gold Guild Wars Gold buy Guild Wars Gold runescape items rs2 accounts cheap rs2 equipments lotro gold buy lotro gold buy runescape money buy runescape gold buy runescape runes lotro gold buy lotro gold runescape money runescape gold cheap rs2 powerleveling eve isk eve online isk buy runescape power leveling rs2 power leveling tibia gold tibia item runescape accounts Fiesta Silver Fiesta Gold Scions of Fate Gold Hellgate Palladium Hellgate London Palladium SOF Gold Age Of Conan Gold AOC Gold ArchLord gold tibia money tibia gold runescape accounts runescape gold cheap rs2 powerleveling buy ArchLord gold DDO Plat Dungeons and Dragons Online Plat

    ReplyDelete