Monday, May 05, 2008

有危機點算?造更大危機


如果孫柏文問大家:「平時,一間公司批股,對股價會點?」多都唔講,大家淨係睇吓大陸股市,呢幾個月有好多公司嘅大股東禁售期到期,股價已經……。唔好話真係批股,淨係可以批股都嚇死人。

再問:「嗰間公司批嘅股係新股,不過管理層話到明唔係用嚟做新嘅業務,股價會點?」咁就仲大鑊。一係間公司財政有壓力,一係就管理層覺得現水平股價實在高得離譜,所以批股。

執笠比批股嚴重

不過,如果你係一個呢幾個月先至啱啱開始炒股嘅人,你可能會駁嘴話:「唔係喎。股價好似係批股先至升,仲好似你唔批股,股價反而會跌。今年全球最大嘅批股活動,好似最後股價會升。」咁我就推斷你見到嘅批股活動,全部都係啲鬼佬銀行做嘅。唔怪之得你有咁樣嘅結論。

要批股雖然係一個危機、壞消息,不過正當你面對一個更大危機,之前嘅危機就會被蓋過。今時今日啲鬼佬銀行,如果冇中央銀行撐住,個個因為現時嘅金融危機,分分鐘執笠。作為一個股東,執笠當然比批股嚴重得多,所以先至見到呢幾個月,批股但公司股價反而升嘅怪現象。

大家作為《金手指》嘅fan屎,一定明白以上嘅道理。所以如果面對危機,一定會製造更大嘅危機,蓋過之前嘅難題。

扮失憶免肥佬

噚日,我睇到段新聞,就有一個fan屎會考生,用咗呢個策略。

事緣,呢個fan屎考緊會考經濟科考試,點知考考吓突然失憶。佢媽媽嚟到試場,個fan屎連親生亞媽都認唔出,跟住送院。最後情況好轉,認得番佢亞媽。亞媽之後被形容為「放下心頭大石」。

好多人有好多揣測,不過我只有一個解釋。如果我考考吓試,發現自己一定肥佬,亦知道亞媽一定會因而殺死我。我面對住呢個危機,就會製造更大嘅危機。原本我會假扮心臟病發。失憶?仲好。冇得check又可以即時好番。果然係我嘅fan屎。

No comments:

Post a Comment