Thursday, October 25, 2007

一注獨贏買中油香港

建議買入:中油香港(135)

目標價:HK$8.05

年期:12個月

當年,孫柏文仲係石油股分析員嘅時候,公司要我睇實嘅石油股有三隻,就係中石油(857)、中石化(386)、中海油(883)。不過,如果有客直接問:「咁你最喜愛嘅石油股係邊隻?」我永遠都會笑一笑,跟住答:「公司冇叫我分析嘅中油香港(135)。」

因為公司嘅客,一般炒咗好耐股,佢哋聽到「中油香港」呢幾個字,有時會忍唔住話:「中國神油!」中油香港得到呢個花名嘅原因,係因為喺97年,當時香港未有三大石油股。當年「中國石油」係講緊中油香港。咁點解叫做「神油」?

叫得神油梗係勁

因為當年祖國政府,喺好短時間之內相繼注入兩塊油田。當年sell中油香港呢種紅籌,永遠都係「阿公明益香港人,人民資產賤價注入」概念。咁有兩次注資產行動,就一定有第三、第四次,直到將全中國嘅石油業注入去!有咁嘅概念支持,中油香港嘅股價,就由低於0.2元,炒到97年過6元一股。升幅超過20倍,仲唔係神油?最後紅籌泡沫爆破,中油香港跌到0.5元。

勢似江銅破頂升

不過呢十年嚟,中油香港儲埋儲埋好多世界唔同地方邊緣化、騎呢嘅油田。呢啲油田,往往有較高嘅採油成本,同油嘅質素又比較差。因而提煉成本會高啲,賣價又要有個定額折扣。



大家可能會問:「成本又高啲,賣油又要畀定額折扣。咁又叫我買?」叫一注獨贏嘅原因,就係因我相信濫發鈔票之下,油價會繼續升。其實,油股基本上只係「買油價升」嘅衍生工具,當一家油公司嘅採油成本高、要提供定額折扣,就只不過等於呢隻call輪嘅行使價比較高。

只要你同我一樣信油價會升,中油香港可以帶嚟嘅槓桿效應就會更大。年初,江銅(358)經過多年橫行之後,破頂大升。中油香港已經呈現同一景象,所以一注獨贏買中油香港!



---------------------------------

Today's price action of中油香港 135. Proves one thing. People read my stuff at lunch. HahahAHhA


9 comments:

  1. 多謝柏文兄的推介. 小弟今朝買了少少 call, 即日鮮執番多少填 put 氹.

    不過, 咁升法, 兩日就到你的一年目標價...

    ReplyDelete
  2. 老本行即是老本行,抵你有粉絲。

    ReplyDelete
  3. 十月十五日經濟日報何車推介過,我都買左D。

    但一注獨贏...

    ReplyDelete
  4. 妖, 汁人口水尾.

    咁多財經演員介紹過你先講, 幾時變得咁小心呀?

    驚做大光燈呀?

    ReplyDelete
  5. 咁而家在回吐時再入佢呀?如果我現在無貨

    ReplyDelete
  6. 135個 MACD 圖好差喎.

    ReplyDelete
  7. 咦,我記得我當年留過言,話一年內升番去6皮就切舊叉燒過你,冇左既?

    ReplyDelete
  8. I think it is in the later posts Lo Mak.

    I think it is when 135 was trading at below $4

    hahahha in 2008

    ReplyDelete