Tuesday, February 12, 2008

送花 環保 經濟學

孫柏文以前讀大學時係主修經濟學。一個人讀經濟學,只要個心態係為學嘢而唔係為成績,就會慢慢開始擁有一套能分析世界現象工具。特別係遇上睇落啲人「非理性」嘅現象,都可能經過經濟學分析之後,發覺係完全理性。

噚日,就有個驚天地泣鬼神嘅新聞,令我啲分析能力有機會出鞘。呢單新聞就係被《金手指》一欄譽為全特區「至硬膠」組織──環保觸覺,做咗個關於情人節送花嘅調查。

各大報章,都以調查最搶眼嘅結論「75%女士情人節不想收花」為題。大家第一個反應可能係:「環保組織做調查,一定係想用本來『非常中立』嘅調查,推動組織嘅目標。只要令買花嘅男人,覺得香港女性有強烈環保訴求,唔想收本身非常無謂嘅花,就自然少啲花出售。」

如果你真係咁諗,小心!環保觸覺今次凸顯嘅唔係香港女性嘅環保訴求,而係佢哋強烈嘅港女特質。兜口兜面問就一定話「唔要」,不過到情人節當日你哋試吓唔送?冇錯,會引起事故。

咁點解環保觸覺要為特區社會製造不安?好多環保硬膠都覺得,人類就係污染嘅唯一源頭。亦即等如滅絕人類,就係解決污染嘅最好方法。唔送花,又點媾女?媾唔到女,又點繁殖呀?其實環保觸覺先至係最高明嘅環保組織。

又或者只要將所有「想收花」、「鍾意被人tum」嘅女性DNA滅絕,世界上就會剩下環保觸覺女性成員嘅DNA存在。環保觸覺最想見到嘅世界,就係嗰啲災難片中嘅世界。就係早排Will Smith有份演,講述人類絕種嘅電影《I am legend》。電影嘅口號就係「The last man on earth is not alone」,最後一個男人同怪獸戰鬥。

啲怪獸咪就係環保觸覺嘅女性成員!因為佢哋唔會咁偽善,有任何化妝品,鞋唔會多過一對,冲凉家用肥皂,絕對唔會搭車等等…

3 comments: