Thursday, February 28, 2008

測盈餘錯晒 測醫費啱晒?



好多人批評特區政府,面對一大批市民有逼切需要時,往往會做事慢、冇反應。孫柏文相信,噚日財政司司長曾俊華份財政預算案,就算不能完全改變呢個感覺,起碼證明對某啲訴求,政府反應都可以好快。

數碼鴻溝出現

試問,對上幾個禮拜,特區最大單新聞係乜?冇錯,就係陳冠希先生嘅「生活照」事件。喺呢件事中,大家有冇發現特區市民已經被分化成兩種人,第一種人睇到相,第二種人睇唔到。呢個分別,源自有啲人識上網,有啲人唔識。識上網同唔識上網,就係叫做「數碼鴻溝」(Digital Divide)。

有見及此,曾司長就宣佈喺各區成立「數碼中心」,亦即平民百姓稱為嘅「網bar」。曾司長明白上網其實都幾複雜,新手上路,需要教導。而今時今日都未識上網嘅人,好多都係啲叔叔伯伯,所以曾司長就會喺天水圍徵募啲結構性雙失少女,成為「上網輔導員」。

雙失少女教上網

亦因政府一路以嚟都希望社會和諧,開開心心,而呢啲官立網bar亦能幫助達到呢個目標。所以政府將網bar改名為「溫馨網bar」或「快活網bar」。到時候,啲叔叔伯伯就可以喺「上網輔導員」嘅指導之下,向佢哋啲朋友發放陳冠希嘅「生活照」。政府反應仲唔快?

仲有,曾司長話攞油麻地戲院嚟搞音樂。原先聽得唔清楚,搞到我好開心。我仲估政府撥亂反正,停止打壓fing頭文化,攞油麻地戲院改建成的士高,為促進音樂文化,補貼DJ捽碟,聽真啲先知原來搞粵劇。

不過認真而言。我最不滿今次財政預算案嘅地方,就係曾司長又想將強迫金伸延,又想搞強醫金。曾司長大大聲話2033年會點會點,實牙實齒預見25年後嘅未來。大佬呀!今年財政盈餘都估錯晒,25年後你又估得啱?唔好玩啦。

就算你覺得每年政府估盈餘會特登錯,不能作準,咁我又問你,有邊個喺1983年做嘅政府預測係啱嘅?多我都唔講,如果1983年對人口變化走勢嘅預測係啱,今時今日都唔會有咁多發電capacity啦!大家一定要繼續齊心反對強醫金!

6 comments:

  1. WHAT DO YOU THINK ABOUT TSSS(交通津貼),WILL IT HELPS PEOPLE GET A JOB ?

    ReplyDelete
  2. They should just subsidize ppl to move back to live in cities...

    Shuen

    ReplyDelete
  3. Pak Man

    今日盧個篇蘋論,竟然建議人人都獲得六千蚊強積金注資,與蘋果一向反對強X金的立論相反。

    請問佢係咪想唔撈,抑或良心發現,要講番真話減低內心份罪惡感

    ReplyDelete
  4. Apple Daily is a big tent.

    We have a diverse view within the company = )

    But Lo Fung is a really good writer, clear thinker and extremely persuasive.

    I have much to learn from him.

    ReplyDelete
  5. long time no visit yr site!

    3/01/2008...2:29am...sat

    另一個預告~【〝肥老泥〞將會離開生果報!】

    《》
    【】....請明晚來看內容。


    →→12/21/2007....聖誕前一個預告~【〝金手指〞12個月離任生果報!】

    ReplyDelete
  6. hahahaha anon

    perhaps...

    there are after all no banquets that lasts forever...

    But within 12 months?!?

    you better be Donald Tsang.. For you are going to make me serve the public. = )

    ReplyDelete