Tuesday, February 12, 2008

Selma vs. Gill



VS.


6 comments:

  1. 嬌...為何要好像認錯般...妳為心愛的人口交有錯嗎?被心愛的人為妳口交又有錯嗎?心愛妳的人拍下覺得值得回味的時刻又有錯嗎?難道天真的人;傻的人才做這些事嗎?那天記者會上妳應該表示憤怒..應該強烈譴責發放妳們私隱的人才對..不是這樣道歉的態度...妳冇錯的..甚至陳生都冇錯的..有邊個男人唔多女朋友..仲要好似佢咁有錢...這個社會的對錯標準錯晒.受害人要道歉..要躲藏..唉!!!!

    ReplyDelete
  2. 孫柏文你咪咁儍啦...又想插人虛偽,又覺得人地索
    :)

    ReplyDelete
  3. 重點唔係果度呀damon君

    2004-10-26【東方日報專訊】鍾欣桐(阿嬌)終於轉型成功,不需再演繹天真可愛的嬌小角色,變得成 熟穩重。在新片《公主復仇記》中,阿嬌飾演嚴肅教師,可惜遇人不淑,被前男友將拍拖時 拍下的裸照放上網。

    不過,阿嬌卻誓言不會像戲中角色般愚蠢,她笑謂:「我真係冇咁笨,絕對唔會信男人嘅甜言蜜語,因為呢d一定係美麗既謊言,更加唔會被男朋友拍裸照。我覺得如果個男人係愛你既話,點會捨得畀d曬相舖睇到你既全裸照。若然兩個人係深深相愛,呢張裸照根本就冇存在價值,而家好男人真係好難搵!(咁你有冇男仔追呀?)我覺得愛情呢樣野好講緣分,遇到既時候我唔會刻意避開,總之而家呢個階段,我會努力工作,其他野遲d先諗。

    ReplyDelete
  4. master shuen

    did u see 432

    i recommended it in your show before

    it is being made private!

    ReplyDelete
  5. to: salr
    重點係明星講的話我們應該自我判斷,當年郭天王也發誓自己係處男,成龍夠話自己未結婚..太多例子了.如果當天你選擇信她的睇法.那麼SORRY了.我也體諒你們為何咁慶?!
    to:FrederickYu
    說實話我持有432($2.31買入的),我超級反對私有化,之前傳出賣北京項目已計數值$1.1,全間公司現兜兜值$4個幾的.用$2.85想私有化.未免想得美.這份情人節禮物我唔冧..

    ReplyDelete