Sunday, March 02, 2008

曾司長,咁都唔算打劫?

噚日,孫柏文繼續被「強醫金」纏繞。財政司司長曾俊華份財政預算案,又再講「強醫金」呢嚿大毒藥。上一次政府講「強醫金」,市民已吸收咗強迫金嘅教訓,好似番鬼佬話齋fool me once shame on you,fool me twice shame on me(俾你呃第一次,就係你衰。俾你呃第二次,就係我衰。)所以為公義,全城齊心反對「強醫金」。

雙層糖衣毒藥

曾蔭權領導嘅政府,當然覺得自己比大眾市民叻好多,簡直覺得普羅大眾係笨蛋,仲要係好X笨嗰隻。所以曾特首就命令曾司長,諗吓點擺個「種金」局,令市民中招。

曾司長就發功,為嚿大毒藥鋪上兩層糖衣。首先豪攞納稅人血汗500億出嚟,即係700萬個香港人,每人7000幾。跟住就攞強迫金出嚟做樣辦,創先河直接注資6000元入某啲人嘅強迫金戶口。到時候,政府照辦煮碗再做。

大家可能覺得:「7000元喎!好筍!」我可以講畀大家知,你已經中招。如果我今日畀你7000元,你可能就有啱啱嗰種喜悅。不過,我同你話:「呢7000元只係可用嚟喺未來畀你食飯。」你可能冇咁high,不過安慰自己,因為「食」,始終都係必須,起碼仲有好多種食物揀。

我又話:「呢7000元只係可用嚟食雲吞麪。」到呢度,你可能已經覺得我冇誠意。跟住我話:「為保證啲雲吞麪能達標,保證我今日畀你嘅7000元唔浪費,你只可喺我開嘅雲吞麪店『麪管局』食。」

最後,我笑笑口話:「你要攞我嘅7000元,條件就係你要每個月供款,入呢個只可幫襯『麪管局』嘅強食金戶口。」我相信因為你曾經睇過《警訊》,你已經行開咗,遠離呢個騙局。

避免醫生罷工

點解係一個騙局?今時今日喺醫管局睇急症假設要300元。政府騙你入局之後,嗰7000元?他朝睇急症要7300元。唔想睇醫管局?Too bad,因為要保證醫療質素「達標」。

點解曾蔭權要做咁多嘢,為醫管局去搶我哋未來源源不絕嘅錢?到7月1日之前附近,嗰班醫生,又喺國家領導人面前罷工,點算?

6 comments:

  1. hsbc股價雖然跌但仍算硬淨,有幾隻購輪仲有得升.究竟係聰明錢作崇還是引君入甕哩.真係想博一博!!

    ReplyDelete
  2. Good call on HSBC.

    I remain pessimistic.

    ReplyDelete
  3. pakman 兄,

    HSBC 對好多人來說. 現價已經好合理. 如你不看好/或你覺得悲觀,咁你認為大約什麼時候買最好? 我覺得120蚊已經好低. 最買一點.

    另外. 請問你有沒有fans club. 我好想加入.支持你.

    Wu

    ReplyDelete
  4. 「強醫金」呢單野明屈水, 我打死都唔會比。我地小市民有咩野可以做?

    我同個保險經紀講, 佢話有排都未得, 有排傾, 不過家陣司長滾水淥腳準備出諮詢文件, 點算?

    如果真係比人「強」, 我第一個cut 哂所有保單, 一個仙都唔益保險業...

    ReplyDelete
  5. I already know MPF is a bad thing. However, I have no way to protest or excape. I am sure not the one being fool by them but being force to do so WHAT CAN I DO? For the stupid Medical shceme - what could I do to protest??

    ReplyDelete
  6. any organized event on web to say no to new medical plan?

    ReplyDelete