Monday, March 10, 2008

港女問港男:你交標準稅率嗎?

早兩個禮拜,孫柏文約咗兩位朋友去咖啡店,一女一男。

女,冰雪聰明、樣子甜美、博學多才,反應快之餘仲要對世事瞭如指掌,最厲害嘅地方就係佢細過我。

男,如果用「傑青獎」年齡標準嚟界定,肯定係青年才俊,特區政府係我揸fit嘅話,一定搵佢做副局長。

當日,我跑到咖啡店時,已遲到同上氣唔接下氣,仲因為我一向唔飲咖啡,所以就買咗支水。我坐低時,兩位朋友已為早一日宣佈嘅財政預算案,進行激烈辯論。男方堅決為預算案辯護,因為女方步步緊迫。特別為預算案當中,對於入息稅稅階、稅率嘅新安排周旋。

門當戶對免蝕底

我見佢兩個拗得咁精采,就決定做觀眾睇show,開支水,一口氣劈咗佢。

當我飲到一半時,女方突然問咗男方一句:「其實,你係咪交緊標準稅率?」嘩!我聽到呢句時,爭啲連水都噴出嚟。因為女方已經結咗婚,我就即時插嘴問咗女方一句:「你係咪有姊妹介紹?」女方笑咗一吓,就澄清冇呢個企圖。

不過我喺度諗,呢個絕對係一個好問題。因為如果一個男人交緊標準稅率,佢一係收入高,一係就冇負擔。

其實,我呢位港女朋友問嘅問題,將會越來越多港女問。

大家唔好覺得港女將會視港男做搖錢樹,佢哋只係求自保。因為上個禮拜,特區法院上訴庭,出咗新案例,話夫婦離婚,資產分配要一半一半。今時今日,咁多港女收入高到交標準稅率,唔搵番個「門當戶對」,就會蝕底。

所以,唔問清楚點得呀?


2 comments:

  1. 未結婚就諗離婚,點樣唔好蝕底,好似有點兒那個...

    ReplyDelete
  2. 鬼叫香港唔似花旗國,承認婚前協定。

    唔好話港女,我都承認港男都好可能要問,呢個係White v. White case的副作用。

    ReplyDelete