Tuesday, May 20, 2008

水牛 雌獅 鱷魚 Battle at Kruger - A victorious story of the exploited proletariat

近日,孫柏文睇到段Youtube短片,今日想同大家分享我嘅睇法。其實,呢段片已經放咗上Youtube有成年,要到對上幾日先至知佢嘅存在,我自認都幾out。不過,我始終覺得好嘅嘢一定要分享,呢段短片一年累積超過3200萬點擊率,所以算係網上其中一段「必睇」短片。

今日分享我嘅睇法前,我好希望大家可以睇咗段短片先。你上Youtube,搜尋「Battle at Kruger」,嗰段有3200萬點擊率嘅短片就係今日嘅討論題目。最後忠告,真係要睇咗先至繼續讀呢篇文。



大家睇咗段片,應該同意,就算特登度劇本,搵負責《侏羅紀公園》特技嘅人嚟,當animation咁畫,都冇呢段片咁有戲劇性。

段片就係非洲草原上嘅一個故事。拍攝者就係一個來自花旗國德州嘅遊客。段片開始時,先有幾隻水牛喺水邊嘅草原上做自己嘅嘢,慢慢行路。跟住個鏡頭就影住六隻伏低咗嘅雌獅。

突然間,啲水牛見到啲獅子,開始逃跑,其中一隻係隻小牛仔。獅子見水牛掉頭走,亦開始追捕。其中有一隻跑得比較快嘅獅子,就追到隻全力奔跑嘅小牛仔,亦撲埋去。

點知因為喺水邊,隻獅子又過份進取,所以連牛帶獅,一齊跌落水。

幾秒之後,其他獅子趕到。平時啲獅子必定會用最快時間,殺死獵物。不過今次,啲獅子只係用爪,按實隻小牛仔,跟住一齊望住水裏面。突然,水裏面撲出一隻鱷魚,想搶走隻小牛仔。啲獅子知道鱷魚喺水中有利,即刻齊心將牛仔拉上陸地,鱷魚亦游開。

投機者要識時務

點知,到啲獅子可以埋手殺獵物之際,突然出現過百隻水牛,重重圍住嗰幾隻獅子。啲大水牛亦開始攻擊啲獅子,隻小牛仔見有機會,即刻衝返牛群。最後啲獅子亦散去。

我唔知大家有乜教訓。

不過我覺得啲獅子就係資本家,啲水牛就係工人。就算係弱肉強食嘅世界,工人只要團結,就會成功擊退想剝削、獵殺佢哋嘅資本家。

呢段片亦教訓資本家做事,千祈唔好太過進取,一旦跌落水,就會有大鱷投機者想搶走你嘅食物。

最後,如果你係投機者,就要識時務,獵物已被扯上,就不要高追。

真是一段非常有深度嘅大自然短片。

3 comments:

  1. video 正!

    但"資本家"剝削"工人"太似Out極的共產論調! 資本家更無理由"獵殺"工人!

    改做:
    獅子=本地合謀大媽沙,
    水牛=本地散戶,
    鱷魚=國際大鱷投機者;

    似更應景。

    ReplyDelete
  2. very good video and comments.

    ReplyDelete