Friday, July 18, 2008

小小超為媾女?為搵銀!

今日未入正題之前,孫柏文想講吓究竟個股市喺7月呢刻,係咪會好似1月同3月一樣,又係入市博反彈嘅良機。相信大家都知,1月恒指跌到21700點附近之後,就彈上25200點。3月就從20500點,升番上26300點。

因為兩次機會,捕捉得到,都會非常肥仔。所以大家都應該同我一樣,睇吓呢一刻嘅情況,係咪同上兩次一樣。我可以話:「絕對唔係。」大家可能會話:「1月就有法興出事,3月就Bear Stearns,今次有房利美同房貸美。如果個市要極度悲觀先至彈,睇落似層層。」

如果你咁諗,你就會輸錢。我覺得太多人有錯覺,1月同3月個市反彈,只因個市極度悲觀。今日,我就要糾正呢個謬誤。

聯儲局頂唔住

1月股市見底,唔係因為法興出事,反彈全因聯儲局減息0.75厘。重藥。3月股市見底,唔係因為Bear Stearns倒閉,係因聯儲局放寬「可接受泵錢機構」名單。除咗商業銀行之外,就連投資銀行或孫媽媽都可以接受泵錢(當然,孫媽媽嘅負債程度,要高達千百億美元)。不過都係重藥。

今次最弊係花旗國財長話要國會出手先得,因為聯儲局嘅5000億美元資產,頂唔順「兩房」萬億負債。大家試諗吓,如果有特區金融機構出事,連任志剛都話搞唔掂,要靠我哋60位尊貴立法會議員去解決,你話係咪見底入市博反彈嘅良機?

入正題。噚日我喺本報娛樂版見到則新聞,令我感受到小小超嘅智慧。今次「兩房」出事,連同金融業嘅危機,有好多聰明人已經話,花旗國最壞情況可能會同上世紀30年代大蕭條一樣咁衰。

夢工場現生機

當年當然百業蕭條,不過花旗國就有一個行業做得好好,呢個就係電影業。之前有人解釋,當時啲人睇荷李活電影,喺昏暗嘅電影院裏,可以令觀眾有幾個小時忘記真實世界嘅煩惱,所以大蕭條嘅電影業先咁蓬勃。

其實今時今日,睇吓蝙蝠俠新電影破晒紀錄嘅預售票情況,花旗國電影工業可能就算有盜版同其他娛樂嘅威脅,都能重拾雄風。

有需求,不過有冇供應?早幾日,派拉蒙電影公司同德意志銀行,宣佈集資4.5億美元失敗,德意志仲宣佈連為電影集資嘅部門都會關閉。所以可能有需求,少供應。

大家覺得小小超搞電影係為咗媾女,其實中咗煙幕。當年都係話搞高科技做煙幕,其實搞地產搵真銀,今次令人覺得係媾女,之不過想你冇戒心。

小小超真係勁!

2 comments:

  1. 不過,他 "媾" 的那個"女", 有冇足夠 quality 去 "搵銀" 呀..........
    如果真是 "為搵銀!" 他應是入錯貨了.

    ReplyDelete
  2. hahhahaha

    Let's see how the Mummy 3 does in the box office.

    ReplyDelete