Wednesday, November 22, 2006

一注獨贏買和黃

噚日,孫柏文約 咗朋友去睇醫生,因為個朋友有「睇醫生恐懼症」。點知,皆因前晚小弟食咗太多咳藥水同感冒藥,所以起身嘅時候已經過咗約定嘅時間。又撞正我嘅手機收短訊信 箱已經爆滿,所以收唔到朋友send過嚟話「不要來,已走了」嘅短訊。我就喺呢個情況之下,落咗街搭的士去搵個朋友,上車前就買咗份《蘋果日報》,一路搭 車一路睇。

點知,正當我開始睇財經版《金手指》上 面,尹思哲兄嘅《案內人隨筆》專欄,我就大嗌出嚟,因為經過鏟除了多餘嘅短訊,我卒之收到朋友send過嚟叫我唔好搵佢嘅短訊。我嘅叫聲大得連司機先生都 投訴差點兒撞車,我亦答應不再大叫,當時我最擔心嘅當然係個朋友冇睇醫生會唔會出事,不過打電話畀個朋友,佢又唔肯聽。而我又諗,如果今日都冇能力陪個朋 友睇醫生,他朝如果我有老婆,而佢話「生得」,我衷心明白點解會有人擔心我無能力盡老公嘅責任。心情真係既感擔心,又感失敗,淚在心裏流。我亦繼續睇報 紙,希望用文字麻醉自己。

經過數分鐘之後,我睇完 《案內人隨筆》,我又再一次大嗌。無他嘅,因為噚日題為「李嘉誠頭馬終於夢醒」嘅文章中,思哲兄居然「打倒昨日的我」,高姿態話和黃3G嘅新搞作X- Series會好勁,話和黃開始咗一場「改寫全球電訊歷史的革命」。思哲兄一路以來都係我鬧啲「古老石化電訊公司」嘅最佳戰友,而和黃就3G嘅經營模式就 係最典型嘅電訊公司經營模式,今次思哲兄挺和黃,我真係好驚訝。一日之內,兩次打擊,淚又再心裏流。

返 回公司,我第一時間打開思哲兄講過嘅xseries.three.com/webcast。睇完,我只得三個字,就係「Ho」、「Lee」、 「Shit」。我同大家講,和黃差唔多完全拋棄以前嘅經營模式,卒之明白自己賣嘅係「無線寬頻上網服務」,而唔係voice、data、 proprietary services之類之類嘅「無端端將上網服務分類」冇價值嘅「增值服務」。今次,和黃真係誠懇咁嘗試去貫徹,孫柏文講到自己都覺得悶嘅Everything on Internet Protocol (EOIP)理念。


和 黃將唔會理消費者如何上網,鍾意上網打免費長途電話得,鍾意上網睇電視又得,鍾意上網打機都得。只需要你畀上網費,消費者上咗網之後做任何嘢,和黃都不會 再干涉,或嘗試收取費用。和黃卒之面對現實,有如我喺6月30日嘅《金手指》裏面講過,知道冇人用3G上網嘅原因係因為供應商提供嘅服務亦都冇用,大家自 然就會搵其他方法上網。市場已經對和黃3G完全絕望,覺得會變賣資產去繼續流血,今次和黃3G不但有救,仲會大紅大紫,和黃一定會大升特升。所以,孫柏文今日呼籲大家要「一注獨贏買和黃」!聽日同大家再分析,和黃點樣可以去盡啲。










To Frank Sixt, CFO Hutchison Whampoa 0013.HK

Well Done... Well Done... You're my hero!!!~~~*&**~~~


No comments:

Post a Comment