Wednesday, November 22, 2006

推介一隻升一倍嘅股票

噚日,東亞地區股市都卒之肯聽孫柏文嘅話,大力推低啲倚靠出口商品去花旗國嘅公司股價。我哋特區出口商中嘅表表者,當然係494利豐,股價跌3.6%。我都曾經多次講過,花旗國樓市爆煲,一定會嚴重影響花旗國整體經濟表現,如果消費者「投降」,出口商仲唔大鑊?

大 家可能會問:「除咗嗰啲出口商之外,仲有冇其他股票因為擔心花旗國經濟表現會逆轉,所以出現下跌壓力?」當然有,就係呢排差不多冇人信會再一次上升嘅原材 料。跌得最「甘」就係原材料龍頭──石油,已經由英國石油公司BP喺阿拉斯加出事時候嘅79.86美元一桶石油,跌至噚日嘅58美元。

花 旗國人淨係用嚟開車嘅石油,每日1000萬桶,佔全球每日石油生產量嘅1/8,如果花旗國經濟唔好,花旗國人開車少咗、用少咗油,而其他地方經濟增長、石 油需求增長速度不能彌補花旗國需求量減少,油價就會下跌。大家都知道花旗國經濟表現會唔好,不過原材料會否繼續下跌,呢個問題嘅關鍵在於其他地方經濟增長 可不可以彌補花旗國需求量減少。

仲有就係各大中央銀行(特別係日本),眼見花旗國消費者「投降」,會有甚麼政策配套。喺日本,大家覺得佢哋嘅中央銀行會否加息?還是繼續開動印鈔票嘅印刷機,繼續令銀紙氾濫?孫柏文覺得,今時今日最有趣嘅原材料就一定係銅copper。上個禮拜,銅價跌穿200日平均線(圖2),好多倚靠技術分析去決定入市時機嘅原材料好友,都好鍾意喺呢啲機會入市。

江西銅可見16元

大 家不妨留意銅價可不可以重返升軌,好似上一次05年5月,銅價跌穿200日平均線,不過兩個禮拜之後重返升軌,市場確定升軌繼續,銅價就一支箭咁升(圖 1)。當然,我唔會咁貪心希望銅價再一次呈現同樣嘅升幅。我只希望銅價可以維持喺呢個水平,因為睇358江西銅業由7月至10月嘅第三季業績,只要銅價維 持喺呢個水平,佢哋可以三個月就賺0.518人民幣一股。即係話每年每股盈利達到2元一股。如果江銅可以喺呢個情況之下,有八倍嘅市盈率,即係話股價就會 16元一股。噚日收市,江銅股價就係8.1元一股。

大家最緊要留意,喺花旗國禮拜五時間收市嘅銅價,能否重返200日平均線之上,只要市場確定升軌繼續,江銅股價就會爆炸性咁上。到時,孫柏文當然會提吓大家。




No comments:

Post a Comment