Wednesday, November 08, 2006

淡友吹配股 Smells like Desperation


孫柏文因呢排玩得太緊要,患上感冒病,所以尋日食完晏晝就曠工去睇醫生。點知,正當我候診室等醫生,大約下午3時45分時候,電話突然響起收到短信鈴聲。我當然第一時間睇下又有邊個靚女send短信畀我,點知一睇短信我就「嗎」聲四起。原來係我一個男性舊同學send短信畀我,要我知道恆指由升二百點變成倒跌,我睇到呢就第一時間問自己:「唔係嗎?我先至同全世界話恆指好快會上二萬點,今次仲唔畀孫柏文畀被人叫做山埃組組長?今次仲唔大鑊嗎?」

我一睇完個短信就即刻想打電話俾湊女忙碌《利字當頭》一欄總舵主利世民兄,問下佢發生乜事。點知電話未接通,姑娘已經叫我入去見醫生。入到房,醫生就開始問我關於患病,一路問就一路量血壓,點知,佢一睇到我血壓就即刻靜下來。經過無聲片刻,一個足夠令我思量「自己係唔係死得」時間之後,醫生祇係個句:「你血壓好似好高,係唔係工作有壓力?」原先我想答:「醫生…今晚我開電腦上網,就會見到成千上萬網友話我係山埃組組長,試問點會冇壓力?」

不過為求可以盡快打電話俾利世民,我答:「醫生…香港地打工,你話呢?」醫生聽我說話之後,就將一個好似係冰箱出來聽筒,壓向我心口,我當堂「精神一陣」。經過呢個半SM動作之後,我就乖乖地完成睇醫生程序。跟住就打電話俾利世民。

電話一接通,我都未開聲,利世民就好似見到來電顯示咁,破口大罵:「孫柏文!你知唔知道班想跌市淡友係到講乜?佢係到傳中移動941會配股!搞到個市由升二百點差變成倒跌。」原來傳配股,唔怪之得個市差倒跌。

我第一時間安撫佢話:「今年已經係第八次有人傳中移動會配股,結果最終股價大家都有目共睹。我今日要用番上次形容澳搏送叉燒飯,去迎戰永利賭場開幕一句說話,就係今次淡友吹中移動配股去做低個市,Smells like Desperation。」

最後,就算中移動真係配股又點?中移動始終都係國企,05年9月中石油都係公司現金非常充裕情況之下配股,結過9個月之內升50%。上次配股都照升,今次仲係傳言,唔通中移動真係好快到$80?

No comments:

Post a Comment