Wednesday, November 15, 2006

李澤楷應該上Oprah

呢排,我哋特區各大報章嘅財經版,都一路有報道關於電訊盈科PCCW大股東賣股嘅新聞。首先,孫柏文想問大家,究竟仲有乜嘢古仔比電盈更yesterday、更out?講真嗰句,我哋特區市民同股民對電盈呢間公司啲古仔已經聽到好攰,可以話筋疲力盡。

邊 個邊個賣盤賣股?又邊個邊個走去買?買嗰陣時點樣借錢?問邊個借?慷慨借錢嘅人又有冇控制權?如果今日個買家只係一名泊車仔,「終極」買家係邊個?「終 極」買家又想點同點解買?甚至今日個買家問人借錢究竟有冇特登講大話或隱瞞真相?如果有特登講大話,點解港交所同證監會好似碌木咁?如果冇特登講大話,點 解港交所同證監會都係好似碌木咁?喺港交所同證監會返工班「千方百計、為求自保(今日同明日飯碗)」嘅人,究竟佢哋部印特權狀嘅印機刷,印到出煙未?呢啲 問題,甚至呢啲問題嘅答案,畀我哋特區市民同股民聽到,都只會擘大個口「打呵欠」。頂多學我朋友Rapiere咁問一句:「Who fxcking cares?」

因為好似班做心理輔導嘅朋友話齋,我哋特區對1186又好,對8號又仔,已經某程度上有closure,或者俗語話齋「睇得開、睇化咗」。不過講真,雖然我哋對電盈冇乜興趣,孫柏文相信我哋真係好想知,究竟李澤楷同佢老竇之間what has happened同what's going on?當然,孫柏文唔係話李澤楷欠咗我哋一個交代,因為兩父子嘅嘢,始終都係佢哋嘅嘢。

邊個仔未試過頂撞老竇

不 過,如果李澤楷當年做咁多嘢,例如攞數碼港令股民瘋狂賠上千億,原因唔係為錢,又唔係為國家做事,而係要證明畀老竇睇「一定要讀完大學先至可以出頭」呢個 conventional wisdom傳統智慧係錯,咁都最好同我哋講吓。兩父子,個仔搞啲嘢出來,事前老竇叫咗佢唔好做,個仔唔聽,最後個老竇要出來「解決」個仔根本唔覺得係 「問題」嘅「問題」。有邊個未見過?之不過今次,有成千上萬嘅人、成億上兆嘅錢,一齊同李澤楷走過路,我哋就算冇權知,都應該睇在我哋為你流過咁多眼淚嘅 份上,出嚟同我哋講。試問,一個仔特登做啲嘢去頂撞老竇,有邊個做仔嘅未試過身同感受?又試問邊個做老竇嘅唔會明白?孫柏文話, 最慘我哋特區冇好似花旗國Oprah Winfrey咁,喺電視中能善解人意、做心理輔助嘅清談節目主持人。如果有,李澤楷應該上去,真心同我哋講佢同佢老竇嘅嘢。如果到時李澤楷有需要,等 Oprah可以攬實佢講一句:「Richard,it took courage to tell us what you told us today。If you want to let it out,let it out...」

No comments:

Post a Comment