Tuesday, June 05, 2007

要向M小姐道歉

講起幽默感,孫柏文今日真係想向黃大仙嘅(學左丁山叔叔先!)M小姐道歉。事源,前晚M 小姐請我去記者協會嘅ball。當時,我啱啱寫完噚日篇文,話對舊年喺網上寫「我想炸廸廸尼……唔該」,繼而被捕嘅林嘉樂非常失望,因為佢由唔認罪改為認 罪。由一個可以為了言論自由對抗強權嘅戰士,變成另一個屈服於政府白色恐怖之下嘅犧牲品。

不過,作為一個肥仔,食物一到,我就將言論自由等等嘅嚴重議題, 暫時放低。

直至到嘉賓──管科技、網上行為嘅王永平局長上台致辭,對住傳媒工作者,王局長當然要擦擦鞋,講啲啱聽嘅說話。當時,我已經用極速嚥下主菜,可 能食得太快,所以有點作悶。而今日要道歉嘅原因,係當王局長引述Voltaire對言論自由嘅一刻,我嘔咗出來。諗起林嘉樂,聽埋王永平,真係有gag reflex。


2 comments:

  1. 深有同感,
    幾乎想上台大巴大巴星落去....

    ReplyDelete
  2. hahahaha

    You should have!

    After I wipe my vomit, I would have joined you on stage.

    Shuen

    ReplyDelete