Thursday, June 21, 2007

輪商輸錢 我有快感

孫柏文相信喺特區股壇,輪商係第一被仇視嘅對象。雖然本人就對某輪后有個crush,不過撇除兒女私情,都絕對明白點解大家咁仇視佢哋。孫柏文絕對明白乜乜引伸波幅會影響啲輪嘅定價,不過都仲仇視佢哋嘅原因,就係因為佢哋好似永遠都冇得輸咁。

點知,噚日同法國巴黎銀行窩輪部嘅朋友傾偈,孫柏文條 氣順晒。因為佢話輪商雖然日日都賺你,不過賺埋賺埋可以一鋪過輸晒。例子有中石油,佢話對上六個月,中石油試過三次裂口高開(見附圖),輪商想追做對沖, 點知一路追唔到。佢話相信好多輪商,喺呢三個交易日蝕咗嘅錢,就已經輸晒全年喺中石油出輪嘅盈利。唔好話我黑心,不過見輪商輸錢,真係令我有快感。我係咪 變態?

1 comment:

  1. ONS or ONR?

    你班輪 friend 如果唔係點你就係自己俾人點;再如果兩樣都唔係就好大濟喇。

    三個 gap 就唔見咗成年嘅 profit,咁多幾個 gap 嗰陣時,咪等到 2047 直選都冇粮出?

    都係時候叫哋揾定第二份工先,聽聞吧擰,伯父行同LT的M都請緊人喎。

    李小姐叫您哋:寧願搞 one night stand 都唔好玩 over night risk 啦。

    (發行商唔應該亦唔使 take ONR;淨喺賺 premium ,imply vol 同埋時間值已經肥到鞋都著唔落。)

    再講,班友成日話本地應該發倒牌去改善經濟,哋唔知講交所已經楂住咗個牌,重唔使打崩頭咁投返嚟,個 PE 應該高過永利;而班輪商味係廳主囉。

    ReplyDelete