Friday, June 15, 2007

HSBC = Titanic?


噚日,澳洲嘅澳紐銀行(ANZ)出聲明,話撬走咗滙豐銀行特區支部嘅CEO邵銘高Michael Smith,做佢哋嘅CEO。首先,
孫柏文相 信邵銘高應該唔係被炒魷魚,而係自願離職,如果事實真係咁,問題就係點解邵銘高想走。

今次,表面證供就係,邵銘高可以由一間分公司嘅小頭目,搖身一變成為 全公司嘅話事人,又被龐大利誘(人工以倍計咁加)吸引之下離職。如果邵銘高離開嘅係一間普通公司,絕對通情達理。不過,邵銘高離開嘅係滙豐銀行。滙豐噃! 仲有,邵銘高管嘅係滙豐啲核心業務,照理應該可以扶搖直上,點解又要走呢?


Goldman大概就話邵銘高係玩office politics輸咗,所以先至走,不過除咗企業融資部之外,滙豐內部又唔似興玩呢味嘢。唔通邵銘高知啲我哋唔知嘅嘢?令到佢想走?
圖就係孫柏文嘅猜測...

No comments:

Post a Comment