Friday, June 22, 2007

悲劇

今日,孫柏文原先想寫Bear Stearns專門炒次按債券嘅對沖基金。先來美林斬倉,跟住有JP Morgan都想斬,不過因冇人接貨,驚隊冧所有投資銀行已經鐵索連舟嘅次按債券市場,所以JPM被迫「扮nice」,唔斬倉。

不過噚日,孫柏文見 到段新聞令我唔講先唔得,簡直係悲劇,所以今晚就同大家分享我嘅感受。段新聞係話,有個的士司機喺筲箕灣某食肆嘅閣樓食飯,走嘅時候喺樓梯跣親。

雖然係咁,大家可能會問:「日日都有人喺樓梯跣親,點解呢單特別慘?」因為今次個的士司機跣落樓梯,結果癱咗。悲劇。

最慘係根據法庭判決,的士司 機跣落樓後,可能唔會癱咗咁嚴重。不過因為個食肆東主完全違反基本常識,喺冇醫護人員嘅情況之下,將的士司機監粗移去後巷,就係咁令傷勢更嚴重。悲劇。

保險唔包冇得賠

一 個可以喺特區飲食業呢個充滿競爭嘅世界當中,脫穎而出嘅食肆東主,冇理由出於「想幫人」,去違反基本常識,將一個傷者拖去後巷。換轉當日喺樓梯跌落嚟唔係 一個中等身材嘅的士司機,而係重量相若嘅死物,例如罐頭、雜物,如果大家在場見到食肆東主將件「阻住做生意」嘅死物拖出後巷,大家會覺得點解呢?唔通當時 個食肆東主又係為咗同一理由,去違反基本常識,將傷者拖去後巷?悲劇。

人就已經癱咗,相信傷者屋企人最擔心當然係醫藥費同埋傷者以後嘅生活費,而法庭亦裁 定要賠1000萬。雖然食肆東主已經話冇錢,不過照常理,一間食肆應該買咗保險,食肆賠唔起,都仲有保險公司。最慘,原來間食肆嘅有效牌照,只適用於地下 嗰層,所以保險唔包閣樓、樓梯,冇得賠。不過點解個牌得地下嗰層?日日睇報紙報道,見到啲新開嘅商場食肆鋌而走險,就算一早已跟足規例申請,最後都要無牌 經營,唔通……悲劇。

當然,就算癱咗嘅係億萬富豪,都想討回一個公道。拖人出後巷嗰個,到今時今日仲大大聲話自己冇錯,法庭話係佢嘅決定,先至令人癱瘓, 呢個唔係刑事傷人,係乜?點解個食肆東主仲可以大大聲接受人訪問,話自己冇錯?悲劇。

最後,佢有冇試過向傷者講句I'm sorry?No?



筲箕灣某食肆東主 - 翁柏華 - A Free Man

No comments:

Post a Comment