Friday, June 15, 2007

請王雅媛收畢菲特為徒

噚日,孫柏文睇到段新聞報道,話有個嚟特區中文大學讀書,叫做王雅媛嘅上海妹參加模擬炒股比賽得到冠軍。模擬炒股比賽日日都有人搞,得冠軍當然唔係新聞,呢個比賽有新聞價值嘅原因,係因為呢個王雅媛可以將100萬變成2000萬。喺個 半月之內炒股賺20倍。

冇錯,係20倍。

冇錯,係喺個半月之內賺20倍。

希望娶佢做老婆

相信同好多睇過呢段新聞嘅fan屎一樣,孫柏文第 一個反應係希望可以畀錢王雅媛,叫佢成立一個基金幫我投資。不過,我幫王股神計一計數之後,就得出一個結論,佢根本冇可能需要成立啲要接客嘅基金,因為賭 自己錢就可以搵食。

原因好簡單,如果呢啲模擬炒股比賽真係可以準確反映參賽者嘅投資能力,可以喺個半月之內賺20倍,就等於一年之內可以賺250億。即係 話大約58個禮拜之後,就可以有錢過微軟主席蓋茨Bill Gates。唔使16個月,王雅媛嘅資產就會大過花旗國國債嘅總和,8.8 trillion。大家可能會問:「要滾到咁大,開始時都要100萬,可能佢冇呢?」

如果大家咁問,我就要用隻金手指篤醒大家,要58個禮拜有錢過蓋茨, 王雅媛只要炒股第一日有1蚊,one Hong Kong dollar去投資就夠。即係話王雅媛只需要喺開市之前嘅禮拜日,喺麥當勞返工一個鐘,賺15蚊,跟住仲可以用14蚊搭車,一年多之後就會成為世界首富。 王雅媛仲唔收畢菲特為徒?

有見及此,孫柏文就退守到第二個希望,希望娶呢個上海妹做老婆,令港女棺材又多一口釘。

連金多寶都識贏

不過講真,呢啲咁嘅比賽可以反映投資能力?大家心中有數。

每一次有主辦機構搞呢啲投資比賽,最能反映嘅當然唔係參賽者嘅投資能力,而係呢啲主辦機構嘅市場推廣部已經江郎才盡,冇晒idea,就不如做啲嘢等唔使cut budget。王雅媛被問及如何得到冠軍嘅心得時,就解釋自己嘅投資策略,話興炒即日鮮,又話投資唔鍾意揸超過一個禮拜,好多理論。

講真,被問及點樣可以 個半月之內贏20倍嘅時候,相信大家唯一可以接受王雅媛嘅答案,一句英文就可以:「These six weeks has been a statistical aberration,an outlier on the bell curve,a limited reflection of my abilities。」可以粗略繙譯成為:「我連端午節金多寶都識贏。」最抵死係,王股神話自己睇年報去揀股,聽落非常合理,不過疑團就係睇年報去炒即日鮮?No,really?

2 comments:

  1. good idea marrying this girl.

    it could actually work, provided you need to divorce her and get another girl every 6 weeks, and be able to spot the right girl for your next choice. if you are really lucky (or unlucky?), they turn out to be the same girl you can save one divorce.

    ReplyDelete
  2. hahahha

    and the girl every 6 weeks have to be 20 times good!

    haahhahahaha

    divorce... every 6 weeks.

    Shuen

    ReplyDelete