Wednesday, December 12, 2007

財經台講伊朗 勁搞笑

噚日晏晝,孫柏文有機會睇到某個收費電視財經台(唔係我有份做節目嗰個)。我睇嗰刻,佢哋啱啱播緊好似叫「商品乜乜騷」,講嘅係石油。佢哋請嚟某金融機構女發言人發表意見。我一睇就諗:「好嘢!講石油,又有女睇,開正我嗰瓣。」所以我就乖乖哋,睇吓有啲乜嘢講。睇完,我就決定寫今日呢篇文。

首先,講油價本身嘅升升跌跌,我唔係好記得佢講過啲乜。淨係記得好多乜乜「花旗國石油庫存量報告」、物物「石油生產國唔會增加產量」等等嘅評語。孫柏文唔記得嘅原因,就係因花旗國石油庫存係呢個石油大升浪當中,冇消失過。話到明大升浪,懶醒走去留意庫存量報告,只會令自己眼花撩亂,分分鐘做錯買賣。

增產?no way

至於嗰啲OPEC石油生產國,講增產減產,真係「超低能、勁搞笑」。

OPEC講「增產」?大家要知道,OPEC已經用緊100%嘅可生產量。OPEC講「增產」,都只不過係講緊「增加生產配額」。大家又要知道,除咗印尼同委內瑞拉之外,其他幾個石油生產國已經超晒配額。

大家可能會問:「個節目講啲嘢咁『行』,你又會去繼續睇?」因為好戲在後頭。節目主持人問:「點解現貨油價比一年後交收嘅油價平?」去到呢度,我仲估個女發言人會好「行」咁話,現貨價比一年後交收價平,係因為石油生產商如果可以即時交收,就可以慳番啲油庫租金。

陰謀論?OK

點知,個女發言人話:「現貨價比一年後交收價平,係因為喺一年後嘅世界,花旗國現任(好戰)總統已經卸任。而且因早排中情局(CIA)出咗份報告,話伊朗已經喺03年放棄核武,所以未來一年打仗機會好微。」

嘩!呢啲陰謀論,一向都係孫柏文嘅專利,估唔到會有人搶飯食。不過我就諗,中情局,係咪就係嗰個喺03年話伊拉克有核武嘅中情局?我知!我知!根據中情局推論,伊朗一定就係喺03年將所有核武研究,送咗畀薩達姆,只不過收得太埋,到今日都未搵到。

講真,如果真係想玩陰謀論,當年伊拉克被花旗國打,係因為佢哋拒收美元。動搖美元喺世界貨幣中心嘅形象。上個禮拜,伊朗宣佈拒收美元。不過,我唔信伊朗會被打。因為呢幾年嘅伊朗,講就天下無敵,做就有心無力。

3 comments:

  1. 我都唔信伊朗會被打,因為個總統台形好得!

    ReplyDelete
  2. My fav is still Hugo Chavez..

    When he went to UN, he said it has the smell of sulfer because Bush was there the day before.

    Shuen

    ReplyDelete
  3. Haha that man talks too much. He's just too obnoxious sometimes. Once he was told to shut up:

    http://www.youtube.com/watch?v=X3Kzbo7tNLg

    ReplyDelete