Thursday, December 13, 2007

美國熊市正式揭幕

噚日凌晨時分,花旗國聯儲局開會減息0.25%。「減息?好!」一向以嚟都係填鴨式(投資)教育嘅標準答案。不過噚日凌晨,一宣佈減幅,花旗國股市即刻跌你三百幾點。孫柏文覺得,個股市有如唔夠糖食嘅小朋友,喺度扭計。

唔夠糖食扭計

當然,大家可能覺得,噚日凌晨金融系統嘅「反應」,唔係個扭計小朋友,而係唔夠藥嘅癌病人,喺度嘔血。點都好,現實係聯儲局「發功」時,個市居然跌。聯儲局除咗加大力度,已冇板斧。

即係話,除非基本經濟改善,否則股市唔會升,因為從噚日開始,聯儲局為股市提供嘅影響,只會係「負面」。亦即噚日凌晨,花旗國熊市正式揭幕。

2 comments:

  1. 當美國步入熊市, 對中國及香港這邊, 炒到熱爆的情況會有多大的影響? 地產是否又會從高位回落? 是否應該急流勇退的時候?

    如果香港受影響, 一開投資直通車是否有救?

    任總都出來講野, 其實我都幾驚, 因為佢一向都好保守, 唔會隨便俾意見.

    ReplyDelete