Monday, December 31, 2007

07金手指頒獎禮

每到年尾,各大傳媒機構就會搞好多乜乜物物頒獎禮。我老竇成日話,一眾只會睇娛樂版嘅特區少女,對經濟事務經常一竅不通,孫柏文絕對唔同意,因為只要比吓今時今日同廿幾年嘅唱歌頒獎禮,就會感受到濫發任何嘢,都會令嗰樣嘢大幅貶值。

有見及此,我今日呢個07年《金手指》頒獎禮會貴精不貴多。甚至不能保證,來年會否繼續頒同一樣嘅獎。點樣都好,頒獎典禮正式開始。

1) 07拿破崙殺入莫斯科大獎

得主:明光社。比喻為Anti-Christ嘅拿破崙,當年係歐洲大陸嘅長勝將軍。因此個心雄咗,舉兵幾十萬,諗住攻陷俄羅斯。點知殺入莫斯科之後,氣候逆轉,冇諗住輸嘅拿破崙,就係咁差點兒全軍覆沒。

本來,特區有好多四、五十歲嘅長輩,因為日日都對住啲「少女索K被迷姦」嘅報道,所以好支持明光社淨化特區。

點知明光社好打唔打,走去打《秋天的童話》。一齣今日長輩,後生時初戀拍拖睇嘅戲。作為一個落rave大嘅人,我想問啲四、五十歲嘅人,係咪針唔拮到肉唔知痛呢?點都好,希望出年可以頒個「拿破崙遇滑鐵盧大獎」畀明光社。

亞軍:特區散戶。原先只係搵啲有「戀中癖」嘅鬼佬笨,點知8月一話有「資金自由行」,個個即時殺氣冲天。溫總:「氣候已逆轉。」小心、小心。

2) 07賣得靚大獎

得主:滙豐(005)。滙豐能夠以天價賣出倫敦總部,仲要穩袋埋啲錢,實在難得。不過滙豐如果真係睇到一次千載難逢嘅大泡沫,咁又點解係咁中招?

亞軍:黑石Blackstone。黑石上市時,孫柏文都警告過。叻人賣嘢畀你已經要小心,更何況「至叻人」。上市之後,黑石一路潛水。當時拗應唔應該買黑石,有人話:「祖國政府都買啦。」我答:「Exactly。」

3) 07過唔到probation大獎

得主:劉鳴煒。劉鑾雄個仔,26歲,3月初做金匡企業 (286)主席。之後消息滿天飛,金匡股價一個月內升十幾倍。不過,劉鳴煒做主席三個月就炒老闆魷魚。之後消息再滿天飛,有啲仲矛頭直指劉鑾雄。我只可以話,真相就係今時今日啲後生仔嘅EQ真係差啲。成日做嘢都過唔到probation。

3 comments:

  1. 最近想減肥, 一直都不知道原來幫人搬屋也可纖體, 於是就去一家商業登記去註冊,開始想著搞物流公司, 後來還是成立公司搬屋, 結果經常搬運鋼琴, 聽說紅酒可以預防心臟病就自己買紅酒回家喝. 平常也練習泰拳, 也要響應政府號召, 多使用環保袋. 多參加社交舞活動.

    ReplyDelete