Monday, April 28, 2008

絕對保證大米唔會短缺

短缺。

真係唔可以講笑,短缺呢味嘢真係非常可怕。

你每日嘅生活,如果一直面對開短缺,咁只係生活嘅一部份。不過如果一直買乜都供應充足,突然間短缺就會好麻煩。

情況就如你一路以嚟都冇電用,繼續冇電用,感覺上只係有一份可惜。不過你試吓我哋特區人,忽然要面對一日冇電用嘅生活,淨係冇得睇電視、追劇集,都可以暴動。

唔好話冇電用咁嚴重,如果因為慢咗交寬頻單,搞到冇得上網,你屋企又有一個十幾歲嘅小朋友,咁就肯定出事。

價格浮動預防絕招


所以,孫柏文作為一個熱心社會,搞咗公共政策智庫組織「獅子山學會」嘅人。我當然幫手諗吓,如何防止短缺情況喺香港出現。不論社會主義、共產主義、自由市場,只要可以防止短缺情況,我都會支持。

咁啱得咁蹺,只有自由市場,可以提供防止短缺嘅方法,所以我都逼不得已,支持自由市場。

自由市場防止短缺出現嘅方法,就係容許價格自由浮動。只要價格可以郁,就唔會出現排隊、貨架冇貨等標誌着短缺嘅現象。價格自由浮動就係一粒絕對打死短缺嘅銀子彈。

較早時,特區忽然出現搶購大米。好多同香港人思維脫節嘅傳媒工作者、民粹議員,就話「擔心大米會出現短缺」。咁冇我做副局長支持嘅馬時亨局長,就反射式出嚟話「無需要擔心大米出現短缺」。

防止趁火打劫法例


大佬!大米冇短缺,呢個就所有香港人都知,因為香港行自由市場,冇價格控制。

搶購大米嘅人,只係好似舊年宣佈有資金自由行嘅股民一樣,瘋狂入市,唔係驚股票短缺,只係驚冇上車。所以如果當日馬局長有我做副局長支持,佢就可能會話:「買米好正常,不過價格可升可跌,所以各位師奶應該量力而為。」

不過大家可能會問:「如果自由市場可以防止短缺,咁點解上個禮拜花旗國有超級市場話要限制顧客買米數量?玩配給?」

因為花旗國嘅民粹議員,通過賦予政府防止「趁火打劫 price gouging」嘅法例。所以超市每次加價,都心驚膽跳。就係咁,寧願啲人有錢、有需要都買唔到米,好過加價跟住益晒啲律師。

特區其實都想通過防止「趁火打劫」嘅法例。叫做「計劃競爭法」。咁最支持呢條法例係邊個?咪就係公民黨囉!

最後重申一次,價格自由浮動,保證一定冇短缺!

No comments:

Post a Comment