Tuesday, April 01, 2008

CNBC 誠信破產?

大約十年前,孫柏文仲喺花旗國留學時,我就已經有睇番鬼佬財經台CNBC嘅習慣。每次返學遇到唔開心嘅事,我就會開電視睇CNBC,大口大口喝下從電視畫面播出嚟嘅「心靈雞湯」。

點解當時睇CNBC會令我煩惱盡消?大家要記得,十年前科網泡沫正在膨脹,作為投資者個個都可以快速致富。

最令人振奮嘅地方,就係投資者致富嘅工具,係啲好似我咁嘅樣,當年乳臭未乾,創立啲科網公司嘅小子。

被指經常睇錯市

佢哋個個都係冇畢業,就靠創立啲dotcom發達。令我覺得成績差,面臨被踢出校,只係上天恐怕我嘅天才被一張畢業證書埋沒,所以有此安排,去釋放我嘅天賦才能。令我成為億萬富豪事小,天,一定覺得,畀機會我間dotcom改變人類歷史,先至緊要。

就喺科網泡沫膨脹,繼而泡沫爆破嘅幾年間,CNBC就不幸被批評為「bubblevision」。俾人鬧佢一味睇好,完全誠信破產。CNBC冇錯係請過好多嘉賓,都係不斷睇啲股票會升。就算01年初至02年尾嗰次大熊市,嗰啲嘉賓都係睇升。

不過,大家如果有睇CNBC,除咗個別例子外,由嗰幾年開始至今,佢哋啲嘉賓就不斷覺得原材料會大跌。所以作為一個長期觀眾,我覺得呢個批評係錯嘅。

特區花蟹排第八


不過上個禮拜,就連我對CNBC嘅誠信,都開始動搖。原因係佢哋整咗個表,列出佢哋覺得係「全球十大最美麗鈔票」。我作為一個充滿藝術細胞嘅人,當然睇吓佢哋嘅選擇。

點知一睇,我就大聲問咗句:「Are you fucking blind?」原因係排喺第八位嗰張銀紙,就係特區十蚊紙。都唔知CNBC係咪收咗特區政府錢。

7 comments:

  1. because they like PLASTIC note?

    (I hate the $10 note too!!!)

    ReplyDelete
  2. 頂! 題番起我啲傷心事。
    睇 CNBC 嗰時,我在楓葉國讀書做 intern,用咗成個月人工買落 Nortel 度,蝕到 PK 啊!

    ReplyDelete
  3. Pakman,

    甚麼叫港女十式?尹思哲話你公眾表演喎!講嚟聽吓

    ReplyDelete
  4. 因CNBC與港府的共通點就係 : 膠!

    栢文,你咁都唔明...

    ReplyDelete
  5. ok ok...

    I will post those 港女十式 instructional videos tonight.

    ReplyDelete
  6. 老孫又唔好咁偏執,顏色,美術設計本來就各花入各眼. 正如有人覺得黑色係高貴,神秘, 但有人覺得邪惡,不祥.

    ReplyDelete
  7. warhammer gold warhammer money warhammer accounts tibia money tibia gold tibia item runescape accounts buy runescape accounts runescape money runescape gold runescape gp runescape power leveling runescape powerleveling cheap rs2 powerleveling runescape equipment buy rs equipment runescape runes cheap rs2 runes runescape logs cheap rs2 logs runescape items buy runescape items runescape quest point rs2 quest point cheap runescape questpoint runescape gold runescape items runescape power leveling runescape money runescape gold buy runescape gold buy runescape money runescape items runescape accounts runescape gp runescape accounts runescape money runescape power leveling runescape powerleveling tibia gold dofus kamas buy dofus kamas wow power leveling wow powerleveling runescape questpoint rs2 questpoint Warcraft PowerLeveling Warcraft Power Leveling World of Warcraft PowerLeveling World of Warcraft Power Leveling Hellgate money Hellgate gold buy runescape logs buy rs2 items cheap runescape items Hellgate London gold Guild Wars Gold buy Guild Wars Gold runescape items rs2 accounts cheap rs2 equipments lotro gold buy lotro gold buy runescape money buy runescape gold buy runescape runes lotro gold buy lotro gold runescape money runescape gold cheap rs2 powerleveling eve isk eve online isk buy runescape power leveling rs2 power leveling tibia gold tibia item runescape accounts Fiesta Silver Fiesta Gold Scions of Fate Gold Hellgate Palladium Hellgate London Palladium SOF Gold Age Of Conan Gold AOC Gold ArchLord gold tibia money tibia gold runescape accounts runescape gold cheap rs2 powerleveling buy ArchLord gold DDO Plat Dungeons and Dragons Online Plat

    ReplyDelete