Monday, April 28, 2008

土產「藍衣衛士」曾俊華

噚日睇電視機見到一段新聞片段,令孫柏文覺得,我哋政府又為咗啲只得象徵性意義嘅嘢,再一次阻礙祖國崛起嘅大業。

我呢排成日都話,如果有人要搶去得象徵性意義嘅嘢,咪畀佢攞咗去囉。佢哋搶嘅時候若用咗低裝手段,因為過程會被傳媒報道,我哋嘅形象就會靚晒。仲因為我哋沉得住氣,世人,特別係啲可以制止中國人買油公司嘅鬼佬政府,就覺得中國人係可信嘅夥伴。

以前蔣介石夫人宋美齡做得到,我哋今時今日只要畀心機,冇理由做唔到。都係嗰句,Unocal,never again。

所以,噚日睇到嗰段電視新聞片段,我覺得非常可惜。大家可能會問:「咁嗰段新聞講乜呀?」如果你估係講奧運聖火喺澳洲堪培拉傳送嘅過程,咁我就對你非常失望。因為噚日係聖火第一次有智慧咁傳送。澳洲啲差佬卒之成功保護啲「保護聖火組嘅藍衣衛士」。

點保護啲藍衣衛士?Protected them from their own stupidity。所以,噚日唔係呢單新聞令我沮喪。

其實,噚日港交所(388)嘅股東為咗兩名獨立董事嘅位進行普選。股壇長毛David Webb就推舉咗個滋事分子去參選。選舉結果就係兩名現任被標籤為「親政府」嘅中國人,成功連任。

港交所獨立性何在?

有人話呢兩名「親政府」董事能夠成功連任,係因為財政司司長曾俊華舊年買嘅股份,投咗畀佢哋兩個。

如果係真,真係硬膠。

入股已硬膠,支持「親政府」嘅人做港交所獨立董事仲硬膠。法例已經講到明,港交所過半數董事由政府揀選。即係就算冇晒「親政府」嘅人做獨立董事,政府都係話晒事。港交所獨立董事,就有如奧運聖火一樣,得象徵式意義。

聖火俾搶咗,就會冇奧運咩?西藏能夠成功分裂咩?同一道理,港交所獨立董事位俾鬼佬搶咗,港交所會停止買賣咩?會俾人收購咩?

現在又唔知外國傳媒會點樣上綱上線。曾俊華一向係我嘅偶像,點知今日已經變成土產「藍衣衛士」。

No comments:

Post a Comment