Monday, July 21, 2008

拋空係衰人咁買入呢?

呢幾日,見到全球各地好多人都問呢個問題,所以孫柏文都想同大家分享。相信大家都知道,上個禮拜花旗國證監會宣佈推出新措施,令包括「兩房」合共19隻金融機構嘅股票,更難被投資者拋空。

業績公佈金融股把脈

問題就係美證監咁做,即係覺得拋空金融股係錯,拋空嘅投資者就係衰人。
咁係咪買入金融股就係(至少道德上)聖人?
如果買入唔拋空就係聖人,咁點解買入唔拋空石油,就會俾人鬧到仆街?

大家千祈唔好笑花旗國,話佢哋缺乏邏輯。喺特區,大手買入人民幣?有人會話你係邪惡美帝大炒家,一個熱錢團隊成員,想興波作浪破壞祖國經濟穩定。
不過你試吓掉轉頭沽爆港元同時拋空港股?就會有官員用納稅人(即係我哋)嘅錢,體罰你。到十年後嘅今日,該官員仲會喺外國記者前話自己好叻。不過對官股入市後,因為冇晒街貨,所以經紀業成交額暴跌,完全冇悔意。

相信該官員睇蝙蝠俠新片,會覺得出奇,喺特區上空飛嚟飛去嘅蝙蝠俠唔係打煲呔。我話出奇嘅係,點解個Joker唔係打煲呔。This city deserves a better class of bureaucrats。

講番個市。花旗國又到業績公佈期,即係對於佢哋啲金融股嚟講,又到把脈期,能夠被把脈嘅先決條件,就一定先要有脈搏。咁好多金融股嘅股價,喺早排有某程度上反映倒閉嘅危機,點知未死得,拋空咗嘅投資者都要畀畀面平倉。

兩房債券有政府保障

雖然有脈搏,但個市仲係好病。雖然仲未講出口,不過「兩房」嘅債券應該有花旗國政府百分之一百嘅保障。可惜房利美嘅債券,相對國債有越來越大折扣。全球最大嘅債券基金 PIMCO,已經一早落重注買國債同「兩房」債券嘅息差收窄,現在輸緊錢,唔知會唔會老貓燒鬚。大家都係小心行事。

5 comments:

  1. 尋日睇左蝙蝠俠,
    睇到香港果PART 真係笑死....

    帶出了兩個香港形象:
    1)香港是中國城市,而中國政府包庇中國人;
    2)當BATMAN 破壞了電力系統時,
    "劉" 的手下在鏡頭出現警車之前,
    抱下了一句
    "警察為什麼還沒來,我們明明給了他們錢。"

    WAHAHAHA
    政府真係叻仔,
    有時我唔係想怪香港從政和當權既人,
    但係,
    我真心講,讀書可以改變命運嫁,
    高官們真係讀下書啦

    柏文,我真係好想選你入立法會= =
    平時睇你MONEY CAFE
    講野好誇張,
    但我知你唔係傻。
    我係CABLE 10台
    成日見到D 人講野好FORMAL
    好PRO..
    但係傻既人...

    ReplyDelete
  2. Go ask your friends and family,

    Do they even know who I am...

    If I don't even have name recognition, it is very hard to break into Legco.

    Sad...

    ReplyDelete
  3. Pakman, depends on 你係只重視個結果?定係在整個過程中你可以帶給社會、或民主、自由思想的衝擊。

    就算最終你未必一定入到Legco,但你仍贏得尊重。

    ReplyDelete
  4. 可以炒升,咁点解唔可以炒跌.

    ReplyDelete
  5. 我屋企人都知你係邊個=)

    我成日都同佢地講你講左D咩野出來嫁=)

    AND介紹俾D同學仔知。

    唔好SAD 啦

    ReplyDelete