Saturday, March 21, 2009

Silver... 3 days to remember...



對上一次孫柏文有咁嘅感覺... 就係喺07年8月20日。

即係宣佈會有「資金自由行、港股直通車」個日。

第一日宣佈時,來個股市大反彈,升1200點。由禮拜五收市嘅20387去到禮拜一嘅21595點。個日仲要係烈口高開,一開已升咗700幾點。咁你敢唔敢追?

問題係要追,升咗1200點,係咪升完?

相信個日你冇追,你好可能升上32000點嘅車程一D都冇參與。

今次聯儲局宣佈印鈔票買國債,就係對黃金、白銀嘅「資金自由行、港股直通車」式通告。

由宣佈一刻至今3日,白銀由US$11.8 升至 US$13.7 一安斯... 追定係唔追?

7 comments:

  1. 你係覺得唔好追?費是坐上32000的列車?

    ReplyDelete
  2. 我係白銀9-12間陸續入了,金就在KD$4700-8600之間入了,都是實物,你覺怎樣?

    ReplyDelete
  3. 實物 VERY VERY GOOD.

    Keep it. It will protect you well.

    ReplyDelete
  4. 金 keep 住.

    銀 可放, 因只短炒...

    咩... 咩... 咩...

    ReplyDelete
  5. 你我其中一個令我決定投資投資黃金白銀的人。不過銀真係好很難買,中銀已斷貨多時,kitco雜費又貴。至於金,都唔易買,金幣周不時冇貨,特別係1安士。黃金ETF,我已唔多信,因為唔知提唔提到貨。

    ReplyDelete
  6. Kitco has been EXTREMELY slow in delivery too...

    Physical is very hard to find.

    ReplyDelete
  7. 我剛剛 apply 左 Perth Mint(搞左成個月..)
    Allocated Storage 好貴
    係咪應該運返香港? 運費2000幾HKD,將來要賣再寄出去 ?

    ReplyDelete