Thursday, June 21, 2007

飛車搶劫  當場擊斃

個禮拜,葉劉淑儀話當年人大,監粗取消基本法保證所有香港居民兒女嘅居港權利,係「好果斷同有必要」。首先,當年殖民政府年代,雖然有好多人好怕共產黨解 放香港,不過憑基本法22、24條,話香港居民兒女就有居港權利,就贏咗好多有非本港子女嘅香港家長歡心。

雖然當時仲有人日日歌頌彭定康,希望可以永遠攬 住英國人嘅大髀,不過呢班家長就日日祈禱,希望解放軍可以快啲嚟,基本法可以快啲落實。經過人大取消權利之後,呢班之前最支持基本法、最期望解放嘅香港人 家長覺得點?孫柏文相信當年放喺灣仔人民入境事務處嘅幾個汽油彈,已經講得好清楚。深愛 一個人,佢又畀咗你好多希望,不過最後俾佢捅一刀嘅感覺,呢班家長就最清楚。

我想問葉劉:「你話嗰百幾萬個非本港子女嘅香港家長,會唔會覺得回歸10年值 得慶祝呢?要睇幾多次『心繫家國』MTV先至會重新愛國愛港?如果有成百幾萬個子女,啲充滿仇恨嘅香港家長,為數又有幾多?」葉劉參選08立法會選舉,就 真係要多謝多議席單票制。

其實,好多喺特區對阿公抱着愚孝處事方法嘅人,都好似葉劉咁好鍾意政府「果斷」。越「果斷」越好。越「果斷」越有效率,越「先 進」。喺葉劉做特首嘅世界當中,唔同意行政部門嘅決定,走去打官司,走去司法覆核,就係一個唔愛國嘅表現。因為會令外國人覺得特區政府無法「果斷」。所以 今日就為大家提供咗一張圖片,畀大家知道葉劉做特首將會幾「果斷」。

Courtesy of zonaeuropa.com

2 comments:

  1. PacMan

    "飛車搶劫  當場擊斃"
    真有點 John Wayne, Clint Eastwood feel, 幾乎以現代中國 "Back to the Future" to early US Wild West

    Got your point, 但本篇不應該出現於"蘋果批"嗎? 與財經版有何關係啊? Scratch my head off

    ReplyDelete
  2. overflowed from apple pie hahahahhaa

    Shuen

    ReplyDelete