Friday, June 15, 2007

點解360纜車下墜

孫柏文相信大家都知道,噚日昂坪360有部纜車下墜。我諗大家聽到呢個消息嘅第一 個反應就係:「咁都得?點解可以跌咗落來?」我亦相信,大家可能已經睇咗港聞版嘅分析,訪問啲工程師。佢哋一定話纜車設計上好安全,雖然只需要一條懸掛鋼 纜,不過就有幾條做後備。分析完設計上有冇漏洞之後,仲要追查落去,發覺原來啱啱先做完安全檢查。最後得出嘅結論就係:「根本冇可能跌落嚟!」

不過,我可以同大家講,聽啲工程師分析係冇用,不如睇吓今日我用隻金手指為大家篤出嘅「纜車下墜」真正理由。

其實,孫柏文聽 到下墜消息嘅第一個反應同大家差唔多一樣。我喺度諗,人類早喺差唔多40年前,已擁有足夠嘅科技將人類送上月球,你唔係話我哋人類連整啲纜車上山都做唔 到,吓嘩?如果我哋人類作為萬物之靈,擁有超卓嘅工程科技,都不能擺脫纜車下墜嘅厄運,纜車下墜嘅動力,就一定係來自比人類更強嘅嘢。

冇錯,就係divine intervention。

當年政府興建昂坪360,一心係想為旅遊業發展「做啲嘢」,為咗開發天壇大佛同寶蓮寺作為旅遊景點。不過,將一個地方變成「旅遊景點」即係點解呢?例如,好多地方嘅動物園,都係「旅遊景點」,將寶蓮寺變成「旅遊景點」,即係將啲和尚、師姑變成盈盈、樂樂等動物。

當然,出家人與世無爭,所以就冇反抗。不過,天有眼,人唔反抗,唔等如唔反抗。雖然,今次纜車下墜孫柏文第一個結論係,天譴!不過,《蘋果批》嘅高明輝就話佛教係冇「天譴」呢個概念,而《利字當頭》嘅利世民亦話今次只係一次因果孽報。佛門乃清靜之地,將佢變成廸士尼等嘅煙花之地,報應只係遲早問題。

最後,今次冇人受傷,政府應當將今次纜車下墜視為「最後通牒」。冇普選,人不能收復政府,不過天能,小心、小心。

2 comments:

  1. hahahhaa

    and you know what? They really are going to have a firework show there for reunification 10th anniversary!!!

    hahahhaha

    ReplyDelete