Thursday, June 07, 2007

強醫金 = 強迫金 = 嘔

嘔。好想嘔。呢排實在有太多嘢令孫柏文想嘔。例如噚日,就有智經研究中心嘅陳德霖 令我想嘔。佢開罐鞋油周圍畀人聞,我又多事幹咁聞咗,所以想嘔。

大家可能會問點解,其實,故事起源於前日。前日,我同尹思哲兄走咗去科技大學,聽2004 年諾貝爾經濟學獎Nobel Prize得主暨聯儲局經濟學家Prescott教授講嘢。個講座本身,就真係覺得比較難明,因為教授啲PowerPoint slide用咗好多我已經畀番晒先生嘅古希臘字母,例如α、φ、σ、Σ、ρ、δ。(大家係唔係同我一樣,似曾相識?)雖然難明,不過都好精采,原先諗住聽 完講座就走,不過Prescott教授喺講座之後繼續同觀眾傾偈。

諾貝爾獎得主都批評

點知,Prescott教授喺講座之後 講嘢,真係易明得多,仲要好有火。原來,佢老人家好關心成日被我標籤為「硬膠」嘅強迫金。呢位諾貝爾經濟學獎得主,劈頭第一句就話:「The management fees seems too high。」大家要記得,因為Prescott教授亦係好似格林斯潘咁,喺聯儲局做嘢,所以啲英文都特別難明,都要分析再分析先至可以得到真理,今日就為 大家繙譯。其實,Prescott教授係話:「Who is the fucking idiot that came up with this shit MPF?」兩句加埋中文可以粗略解釋為:「管理費實在過高,影響最終回報。」

作為一個「報喜不報憂」、「唔會唱衰香港」嘅人,孫柏文當 然冇講係特首曾蔭權喺pet pet度屙出來嘅屎橋。當年推行強迫金,根本就係曾蔭權用一貫嘅圓滑手段,冇勇氣面對殖民地彭定康創造出來嘅福利既得利益者,冇勇氣撥亂歸正。變成今時今 日,將大家血汗錢轉移嘅政策。

雖然強迫金已經塵埃落定,不過有個諾貝爾獎得主開聲,批評呢個政策落實有問題,應該可以阻止同類型嘅政策出現。

陳德霖鞋油血腥味濃

點知噚日,就有智經研究中心嘅陳德霖,整個強醫金出嚟。呢個強醫金就同強迫金一模一樣,每個月供款,仲要越窮就越要畀得多。強迫金已經係收費高、選擇少,不過根據智經嘅強醫金,大家供款嘅投資選擇,就會更加少,因為只准買啲保守嘢。兩厘利息啊陳德霖!

噚日,孫柏文走去問過好幾個人,問點解陳德霖會諗埋啲「曾蔭權式」嘅屎橋,又要抽走我哋嘅血汗錢。原來聽聞陳德霖係好ambitious,而孫柏文覺得有ambition係ok。更加明白有事要履行ambition有時要擦擦鞋。其實,平時啲鞋油我都聞慣,不過今次陳德霖嗰啲就真係令我想嘔,因為太重血腥味。

3 comments:

  1. 「Who is the fucking idiot that came up with this shit MPF?」

    邊條抵 diu 0既 白痴仔 “lum倒"呢條強迫金屎橋?

    ReplyDelete
  2. Hi Packman,

    Do you know where can I get the full report?

    Thanks

    ReplyDelete