Wednesday, June 27, 2007

我 挺 曾!


今日,孫柏文非常罕有地挺曾。點解無端端要挺曾?話說早排,特首曾蔭權走出嚟話要將特區人口大幅提升,由現時嘅700萬提升至1000萬。曾特首一講完,就有來自左中右,排山倒海式嘅批評。雖然批評多多,不過我就完全支持,全力挺曾。


上世紀末,孫柏文喺 花旗國讀大學。我間大學位於密歇根州Michigan嘅底特律市Detroit附近。底特律本身人口從50年代嘅180萬,萎縮到千禧年嘅90萬,跌幅有 一半。如果今時今日底特律市市長走出嚟話要將人口提升五成,我可以肯定佢會被人笑到面都黃,個個都會問佢一句:「底特律憑乜?」如果有睇過90年代初,用 底特律為背景嘅《Robocop》電影三部曲,就可以明白點解啲人會笑佢。

所以,我哋可以自我安慰嘅底線就係如果特區開閘,真係有人想同我哋一樣想做香港 人。不過如果真係開閘,我哋就要決定畀乜嘢人嚟。首先,孫柏文想用隻金手指去篤爆兩個硬膠方案。

應要好飢餓嘅人

第 一個硬膠方案,就係有硬膠人話要吸引投資移民。真係硬膠。

大家只要走去金管局,就會知道特區銀行體制裏面嘅存款量,令特區差唔多成為世上人均存款量最高嘅 地方。硬膠大佬啊!你哋知唔知資金我哋有大Q把!我哋冇嘅係好嘅投資機會。

吸引投資移民?硬膠。

第二個硬膠方案,就係有硬膠人話要政府用計分制度,吸引 「技術」移民。又係硬膠。

大家只要睇吓政府職業培訓計劃當中,小心甄選、受教嘅「技術」課程,就知道政府決定乜嘢「技術」值乜嘢分數,一定出事,一定揀 錯。

吸引「技術」移民?硬膠。

講真,孫柏文心目中嘅移民政策,一定要畀到呢兩位曾經移民 來港嘅人,可以來港。第一個係黎智英,第二個係李嘉誠。如果用以上兩個硬膠移民方案,當年年輕嘅李嘉誠同黎智英一定嚟唔到。當時佢兩個又冇錢,又冇學位。

其實,我哋要吸引嘅人,就係嗰啲「好飢餓」hungry嘅人。對機會「好飢餓」,對知識「好飢餓」,對向上爬「好飢餓」嘅人,就係我想見到成為我哋一分子 嘅人。聽日,我就會解釋點樣吸引啲「好飢餓」嘅移民。同埋如何防止佢哋做嗰三樣,我哋最驚嘅嘢──去打劫、攞綜援、用醫療。

6 comments:

  1. 孫生你好
    今日睇完你個專欄,小弟好有同感,要吸引有志之仕來港做香港人,首先唔好問佢點解要來,只要說聲「歡迎」就可以了,一向有大志的人最想政府做的事就是咩都唔好做,我自己會攪點,學你嘅說法,政府做咩都只會set咗一啲阻礙,嚇走有心之仕.美國矽谷是一個好例子,當然是講九一一之前的美國啦,現在好多人都講因九一一之後美國政府set好多role尤其是給一些回教背景的國家市民,有學者都講過這個政策會影響美國之後的經濟發展,希望香港唔好好學唔學啦,仲記得政府曾經又學美國攪creative classes,哈哈!個本書嘅作者李察都出咗一本新書話說要修改啦!!!香港政府時時都學啲唔學啲!!硬膠!!!!期待你明天的高見

    讀者
    calvin chow

    ReplyDelete
  2. Hey Calvin,

    I have to push back the piece on immigration policy.

    Will have it out on Friday! = )

    Shuen

    ReplyDelete
  3. 我好同意你的觀點及看法.

    在逆境會爆發一個人的潛能及毅力. 如果香港只吸引一些來香港過舒適日子的人, 咁香港就會變為"vancouver, geneva"類型的城市, 而唔係一個充滿挑戰, 動感及不斷進步的城市. 君不見, NYC, London 都有好多新移民, 人口不斷膨脹, 有好多唔同國籍, 膚色, 文化背景, 宗教的人, 令到整個城市多采多姿, 充滿活力. 只要你能夠保持自己的競爭力, 只要有料, 就一定可以生存, 可以成功.

    最近有一個節目, 訪問了倪匡及蔡瀾, 非常精彩. 在香港, 每個人都找到自己的生活方式, 擁有自己頭上的一片天.

    我希望政府少干預, 請各高官唔好出咁多屎橋, 唔好扮家長, 唔好學新加坡, 要擁有香港式的中國文化.

    ReplyDelete
  4. 大陸有幾千萬人收入低於貧窮線,溫飽都有問題,更加冇書讀,一定對食同知識都渴求。

    既然佢地生理及心理都好hungry,應否給他們優先來港。

    呀,好似好多非洲人仲hungry喎,應該佢地priority高D。

    ReplyDelete
  5. Cinnamon!

    I agree! 政府少干預 better immigrants.

    Therefore, to 波蘿游... Thats the whole point, you don't need to make anyone 優先! ESPECIALLY the hungry ones.

    The hungry ones make themselves 優先... They always do... hahahahha

    波蘿游 my friend, you do like 政府干預... Even if you think you don't. You will support 政府干預 policy! hehe 優先...

    ReplyDelete
  6. Pak Man

    所有人(除左政府)都希望干預最少,但有D事政府一定要有限度介入。好似入境政策,所有國家政府都有限制,如果完全冇限制,打開大門,任由出入,住滿七年變港人,會唔會有大量東亞及國內同胞合法或偷渡來港,到時香港會唔會陸沉。

    時代唔同,如果年青版肥佬黎或李超人宜家來到香港,我相信佢地最後都會發達,但因為低學歷起步,肯定最後冇宜家咁發。

    今時今日香港,仲有冇人好似上一代咁,初中程度,唔靠炒賣股票樓房,係四十歲前已經賺到三兩億身家 (風水師除外)


    波蘿游

    ReplyDelete