Friday, June 15, 2007

白銀年報分析

兩個禮拜前,白銀協會Silver Institute出咗一年一度嘅白銀供求報告World Silver Survey 2007。孫柏文作 為白銀戰隊隊長,當然第一時間睇晒,相信眾《金手指》fan屎睇到呢度,可能會問:「點解咁遲先至寫!?」

咁遲先寫,原因有兩個,第一,呢排實在有太多更 緊要嘅事要分析。例如,昂坪360跌吊車,原先分析係因360破壞佛門清靜,所以遭受天譴,不過因佛教係冇「天譴」呢個概念,最後結論修正為「因果孽 報」。又例如好似噚日咁,要分析中大(模擬炒股)女股神,可以幾勁,所以就押後呢篇文。

其次就係白銀價格呢排郁都唔郁,悶到抽筋。孫柏文驚 收視下跌,所以今日先至分享我對白銀供求報告嘅意見。首先,我平時叫大家買白銀,主要原因係怕啲中央銀行濫發鈔票,繼而觸發通脹,為保護自己買白銀。不 過,今日我就想同主流意見一樣,當白銀係一隻普通原材料咁分析。

大家炒原材料,見到隻原材料價格係咁升嘅時候,就當然擔心啲價錢會跌返落來。原材料價跌, 一係供應增加,一係需求下降,呢個連孫媽媽都識。如果睇番05同06年相比,全年平均價就升咗超過50%,不過礦產生產量就只係升咗都冇1%。最重要係, 專注生產白銀嘅礦,生產量仲要跌,白銀總體生產量可以得到維持,全賴啲生產白銀為副產品嘅礦。

即係話,就算銀 價再升,不過其他礦產例如銅嘅需求唔增加,白銀嘅供應都唔會升。


記住一注獨贏買

講需求。雖然銀價喺06年升咗超過50%,不過,需求只下降1.5%。最鼓舞就係,啲好容 易有取代白銀嘅用途,例如攝影、首飾,需求真係大幅下跌,不過,工業用白銀嘅需求大幅增加,首次超過總需求嘅五成。一部機器需要用到白銀做電線,一定係出 於設計上嘅需要,唔用唔得,部機仲要好貴,白銀佔機價成本好少,升多十倍都要繼續用。

仲有,06年全球白銀總需求係9億盎斯,礦產只有6億幾供應,差別就 依賴存貨去填補,而其中一個最大嘅存貨供應商,就係全球各國政府,06年賣咗7000幾萬盎斯。不過,各國政府公開嘅存貨量就只有1億幾盎斯剩低,以06 年嘅售賣速度等如兩年後就會冇晒。大家仲唔一注獨贏買白銀?

4 comments:

  1. Hi Pakman,

    How you tell how to trade 白銀? And any adjustment on your target price and the date?

    Thanks.
    Regards,
    Billy

    ReplyDelete
  2. No change.

    Exactly US$120 per oz

    and deadline is march 6 2016

    = )

    You can buy at kitco.

    check out their website. They have an office in Hong Kong. Look it up at yp.com.hk

    ReplyDelete
  3. Hi Pakman,

    Thanks for your reply.
    As I got ebanking account and I found it allow trading on metal. Would the "倫敦銀" or "長城銀條" is same as the "白銀" you mentioned?

    And what price would be good to buy in?

    Finally, Thanks your advise.

    Regards,
    Billy

    ReplyDelete
  4. Those are paper silver.

    Avoid paper silver.

    Buy PHYSICAL silver.

    Trust me, if you think silver will be going to $120 per oz.

    The surest way is to buy physical.

    hope this helped! = )

    ReplyDelete