Friday, January 04, 2008

「一注獨贏」07年總結

08年第一個交易日,係時候總結金手指篤過嘅「一注獨贏」貼士。07年嘅表現,附表清楚顯示。跟住我會講吓08年嘅展望。



白銀一向被嘲為三線原材料,07年波幅居然細過恒生指數,全年埋單升15.6%。08年全球央行將會「好果斷」咁印銀紙,希望喺未爆發貨幣信心危機前,拯救銀行體制。我話好難。所以作為白銀戰隊隊長,維持原本建議:強力買入。

認沽證錯在冇放

和黃06年11月建議買入,因為信佢推X-series會救到3。點知中期業績,X-series口碑好都係上唔到客。我亦即時取消建議。最搞笑係取消建議後,因資金自由行,和黃股價差啲到我提出嘅目標價。有冇可惜?冇。好似我以前股票行老闆話齋,作為分析員,right for the wrong reason都係冇用。

H指認沽證3497
06年尾推介沽H指,原因係H指當時升得太快。三月初,隻認沽證升過80%。點知成日覺得中央會繼續發功大力打擊股市,所以冇叫放,最後變廢紙。慘!

江西銅業(358)
由年初建議日至8月27日(到目標價)升咗48%,唔錯。不過之後居然可以再升100%見 32元。江銅要減少非開採業務,同埋放棄預售銅產,我先會再睇,大家自己執生。

等滙豐負面消息

滙豐(005)07年2月, subprime一字仲係被《蘋果日報》繙譯成「次優質按揭」。優質?次?What?而SIV一字,第一次喺《蘋果日報》出現,就係6月9日財經版簡訊中。現在已經唔係「簡訊級」新聞囉。7月尾推介沽滙豐當日,亦提出112.5元目標價。當時肯定係我睇得最淡。今時今日,112.5元目標價?溫和啦。靜待滙豐減派息、(再)發盈警。
中油香港(135)貼完冇幾日已升18%。不過之後掉頭走,有買現在已變大閘蟹。不過喺資源股中,呢隻防守力最強,大家唔使驚。只要公司油產量唔跌,07年業績會好過06年好多。屆時會爆發新升浪。

3 comments:

  1. HSBC 已跌至$120, 離target $112 不遠!

    如果息率不變(5%), 是否$110可以是第1手價?

    ReplyDelete
  2. Mr Suen,

    Do you agree:

    CNPCHK 135 每股盈利 : $0.4553港元 (FY2007 predicted )
    $0.8264港元 (FY2008 predicted )

    135每股資產淨值(港元)
    $3.24 (12/2007) ($0.81 in Cash)
    $3.02 ( 6/2007)

    I Have many informations about CNPCHK to Share with you!
    BR
    Martin

    ReplyDelete
  3. Dear Martin

    I bought 135 too
    i hope i will live longer enough to see ur and master shuen's prediction coming true.
    Educate me pls, make my faith stronger,

    ReplyDelete