Friday, December 14, 2007

任總,邊間銀行賴嘢?




《金手指》一欄其中一個功能,就係為大家問啲大家好想問,不過因為你哋有修養,所以唔問嘅問題。今日,又係時候孫柏文擔起呢個社會責任。

我想問:「老老實實。任總,究竟邊間銀行賴咗嘢?」相信有如早前我為大家問財政司司長曾俊華,點解要入股港交所(388)一樣,任總應該音信全無。

令我非常不安

如果你唔知點解我要問金管局總裁任志剛以上嘅問題,咁我就要搵番嗰塊封晒塵嘅「笑聲拍板」出嚟,大大力拍吓你個頭。

因為任總佢老人家,噚日喺大家食晏時,走嚟同啲記者講話:「大家要有心理準備,有間「本地」銀行因為次按賴咗嘢。」孫柏文睇到嗰段話時,就係食緊飯盒。

任總叫我有心理準備,我只可以話,嗰啲喺我部電視機上嘅飯粒,已經證明我冇呢種心理質素。

任總嘅一句說話,令我非常不安。一向以來,我仲估啲喺公仔紙幣世界裏面做央行行長嘅人,首要條件就係要喺乜嘢情況之下,都唔可以令人對銀行體制不安。唔可以製造uncertainty。唔通,就快要放棄同美元掛鈎,行番1935年之前嘅銀本位silver standard?

使唔使咁絕啊


任總唔講邊間賴咗嘢、唔講間嘢因次按輸咗幾多,淨係要我哋有心理準備。頭先已講過,心理準備我就冇。不過,任總引發市民嘅「準備」,輕則就係股民合埋眼,見「本地」銀行股就沽。嚴重就令我,如果收到匿名sms,分分鐘走去我幫襯嘅銀行,即時擠提。仲因為唔怕一萬最怕萬一,將sms立刻傳寄畀所有我識嘅人。

任總,你就算要迫啲銀行表態,都唔使咁絕啊?真係好不安呀!

6 comments:

  1. 有時覺得任總唔講好過講....我形住佢係呢期同政府關係唔好特登高調...
    btw,肥文兄,你係money cafe有無定時出鏡
    時間表?

    p.s 貨幣戰爭仲未出繁體,簡體各大商務,旺角樓上書店都有售

    ReplyDelete
  2. Yo kitman,

    watch out for tmr's applepie.

    As for my money cafe appearances... It is not set.

    But it is best to write in
    http://moneycafe-icable.blogspot.com/
    to see me more hor hor hor

    ReplyDelete
  3. 正如你所說, 是要銀行表態, 怎樣解決.

    其實如果世界的銀行肯在年頭一早表態, 自首, 可能問題年中已解決, V型反彈. 不用要聯儲局玩猜謎.

    ReplyDelete
  4. 如果我係任總,我會答膠手指曰︰唔係有間動物銀行話左撥備囉,洗唔洗教埋你撥備即賴野呀!你快d去買白銀啦。

    ReplyDelete
  5. 任總話"見紅", 可能即係你話的"賴野"! 見紅仲邪過賴野!

    ReplyDelete
  6. "有間" or "有"?

    diff. meanings, "=1" or ">=1".

    ReplyDelete