Wednesday, September 10, 2008

接掌兩房 冇拆過彈

前日禮拜一,因為花旗國財長保爾森正式接掌兩房,令好多人反射式覺得可以入市買貨。當日股市升860點,因為啲人嘅第一個反應就係「拆彈啦!」如果係咁,噚日禮拜二又點解會跌?

原因就係,保爾森方案根本冇拆過彈。

周末,保爾森接掌兩房嘅原因,係因為包括祖國等,兩房最大嘅債主,唔肯再借錢畀兩房。令兩房借錢越嚟越貴,喺花旗國按揭市場冇競爭嘅情況之下,借錢做按揭嘅市民就面對更高嘅利息,最後樓市更缺乏購買力,雪上加霜。

花旗國問祖國借錢

咁點解祖國等債主,唔肯再借錢畀兩房?因為驚佢哋還唔到,所以保爾森方案就答應喺2010年前,兩房還唔到嘅債,政府還。大家可能會好天真好儍咁問:「接掌兩房嘅花旗國政府都冇錢,點還?」問得好!政府冇錢咪借囉!問邊個借?咪問祖國借。

冇錯。花旗國政府問祖國借錢,跟住泵錢畀兩房,等佢哋可以還錢畀祖國。花旗國?爛仔。

祖國可唔可以唔借?可以。不過就可能要將手上兩房債券做撇賬。就算唔講因為花旗國消費者投降,打擊祖國出口,唔借錢畀佢哋,我哋仲有選擇咩?

祖國手上嘅美元,試過用嚟買油公司(05年Unocal),就算出最高價,都買唔到。

OK,直接買唔得,可能因為不懂外國人嘅禮儀細節,咁就搵中介人嚟幫手。前宗主國統治香港初期,都有買辦,祖國諗住照辦煮碗,入股Blackstone。由入股至今,輸五成,咁嘅表現,不如畀孫柏文以「一注獨贏」嘅方法去投資,因為表現差唔多。

記得祖國入股Blackstone時,我已經叫停,如果北京有得賣《蘋果日報》,就可以輸少幾百億。

將個鑊卸畀接任人


點都好,大家都留意到保爾森方案,只係答應喺2010年前,政府無限量保證兩房嘅債,2010年開始之後點?雖然佢老人家非常之忙,每日工作十幾小時,不過保爾森仲有時間提大家,非常期待選舉之後卸任。因為基本上,佢將個鑊卸咗畀下一個。

如果連天才保爾森都自認唔識拆彈,個市又點會升?

4 comments:

  1. Lehman Bro 又宣佈3.9b 的loss,無眼睇!其他銀行的衰嘢肯定仲繼續來。

    ReplyDelete
  2. 現在好似D港女狂吹結婚,果個男友就話遲D...遲D...咁law...

    結婚..遲D la.........

    ReplyDelete
  3. well...

    it is more like an injury and then just dragging the whole damn thing out.

    Hoping it will 天生天養 heal it self.

    ReplyDelete
  4. 不如今個星期天入教堂做多些祈禱

    ReplyDelete