Wednesday, December 24, 2008

祝醫療券好運

噚日,孫柏文同一個中學同學講電話。我以前讀Island School,呢個同學係個鬼仔,我做學生會主席時係我嘅「局長」。傾傾吓,講到明愛醫院有病人暈咗喺門口,跟住醫院嘅詢問處職員叫同病人一齊嘅仔打999嗰單嘢。

按指引做怕孭鑊


佢話睇西報都有睇到呢單嘢,而佢嘅結論係:「There's no common sense left in Hong Kong.」你話一個中國人用咁嘅說話鬧都算,不過由一個前殖民官員嘅下一代講,真係特別難聽。

我自己都有諗過,究竟要發生過咩事,公司流程要點,先會令嗰位詢問處職員有咁嘅建議。喺我個腦就開始浮現一間會議室。

冇錯,一定係會議室開始。

跟住就見到一個好惡、開口埋口都講「紀律」、「系統」,亦升職升得好快嘅小頭目,指住一個年紀大過佢嘅下屬大大聲鬧:「我唔理為乜,你冇跟住手冊去做就係錯。」

唔理common sense照跟


小頭目跟住就向會上其他職員話:「下次再有人唔跟手冊做,我會跟人事部指引,即炒。公司仲要唔使賠糧。」

如果我有份開嗰個會,真係連我都可能將僅有嘅 common sense拋掉。

系統一定要有,問題係點樣先有常理。只要個系統冇競爭嘅鞭策,就最終會變到冇常理,政府醫院就係咁。一月一日醫療券將會推出,希望啲民辦嘅醫療機構爭氣。

祝醫療券好運!

2 comments:

  1. does 999 call contribute to hospital revenue?

    s.

    ReplyDelete
  2. of course not lah.

    And that hospital is funded by the govt anyways...

    I don't know...

    Common sense is not something bosses in HK crave anymore...

    The worst thing is this... the manager I described in my piece, the one who insists on EVERYONE following the manual... Is no longer in that position, because he/she has already been promoted!

    Sad.

    ReplyDelete