Friday, March 13, 2009

革命未成功 同志再努力

周文耀、曾俊華等堂堂男人,要搞到女人喊,先肯兩個禮拜後「暫停」勁假交易時段。

錯,唔肯認。
叫咗你唔改會遲早出事,你仲要掉轉頭話我哋唔識。
好嘞,出事,你又唔即時執番正,仲要第一個考慮係點樣保住面子,搵落台階。

唔怪之得呢期無綫《星期日檔案》嗰套「港男.講女」咁多人有共鳴。因為周文耀、曾俊華等人根本唔係男人,佢哋係港女。

港女DNA就好多人都有,不過其他人唔可以亂咁爆發、要學抑制,因為會俾人炒魷或取締。咁點解周文耀、港交所(388)、證監等人又可以次次港女?因為政府官商勾結,係都要一所獨大。

噚日傍晚,孫柏文睇完港交所周文耀解釋,話係因傳媒壓力所以「暫停」勁假交易時段。令我想提一提大家,傳媒話你嘅勁假唔得咁多個月,希望你理性聽,你就乜都唔做。啲人卒之放棄同你討論,因為覺得你無藥可救,開始出聲要結束一所獨大,周文耀即刻做嘢。

傳媒壓力逼住改

點解?就為自己袋裏面厚厚嘅港交所認股權證。因港交所有競爭時,一係周文耀繼續做令股價陰乾,一係即刻俾理性股東炒兼攞番啲認股權證。

結論係,要港交所做啱嘅嘢,就要一路爭取結束一所獨大。今日周文耀嘅讓步,只係一場小勝利。各位希望香港金融業更好嘅人,一定要記得,革命尚未成功,同志還需努力!

3 comments:

  1. 孫大哥同李兆富要加把勁!!

    ReplyDelete
  2. If you agree...

    You have to help to jason Kit.

    ReplyDelete
  3. 民不能與官鬥....

    更何況....
    能為健康可以狂加煙稅...

    多飲酒??又會健康嗎??

    過去一年,太多太多醉酒駕駛了...
    全為某某所謂零酒稅...
    結果是.... 多人去從事酒的行業??
    定或是政府想某些方法減少人口嗎?

    咩... 咩... 咩..

    ReplyDelete