Wednesday, March 11, 2009

青姐 -------> no longer just 財經柏芝



Drudge report!!!

Amazing.

International Superstar!!!

I can't believe me the jaded one would say this... But I am star struck.




Anyhow, this is the final conclusion of 青姐 explaining why she cried.



Oh one last thing...

The videos I took of 青姐 has pushed my youtube account to the 2nd most viewed today in HK.

The first of course is the original video...



update...

My account is now the 85th most viewed GLOBALLY.

青姐 effect is strong.

8 comments:

  1. 今朝睇到hk standard的一篇文章, 提醒我地, 在回歸前, hsbc係香港最需要佢支持的時候, 宣佈將總部搬回倫敦, 而且, 改名叫做hsbc, 唔再叫做hong kong bank. 佢地咁樣做, 有無考慮到一直支持佢地嘅香港市民.

    一向買匯豐, 都係相信佢有好嘅管理層, 不過, 過往幾年, 係人人都向中國大陸尋寶掘金, 連jim rogers 都要自己個女識中文, 更搬來亞洲, hsbc 就係美國買垃圾, 仲係唔臭唔買, 跳落屎坑仲好開心, 在2006年才驚覺屎坑之臭後, 仍然唔肯放棄, 咁又係唔係good management呢?

    如果要講sentimental, 匯豐值得香港大眾市民支持嗎?

    ReplyDelete
  2. 無事夏迎春(英國)--有事鍾無艷(香港)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. 九七前都有好多人移民去買個保險, 果時有邊個唔驚共產黨.hsbc經歷過上海49年赤化,遷冊去英國都係買個保險,無可厚非.

    ReplyDelete
  5. 雖然97後英國佬將香港交還中國,但匯豐遷冊英國成為英國的銀行,這樣的安排使英國的銀行控制香港經濟的命脈,另一方面你打本佢做生意,稅收你話點計呢?重有你估英國人工平嗎?

    現在就算你跪係到要英國佬幫手,你估佢會咩?佢會用英國人的錢救匯豐嗎?

    最妙的是匯豐股權分散,中國或香港想要番個控制權都不是很容易,這次真是千載難逢的機會,「你」會出手嗎?

    ReplyDelete
  6. 日前匯豐在恒指的比重被調高,適值敏感時刻,是否有利益充突之嫌呢?

    ReplyDelete