Tuesday, August 19, 2008

「大奇迹日」一周年紀念

2007年8月17日,即係孫柏文叫大家「一注獨沽賣滙豐」之後嘅第三個禮拜,我去咗佐敦道附近嘅一間餐廳食晏。

當時,因為我有跟足「《金手指》憲章」,即係提供「一注獨乜」投資建議時,自己都會喺文章出街嗰日,一齊做買賣。所以喺舊年8月17日嘅午間休市時段,我成手滙豐put輪。

當日因為一啲私事好忙,全日第一次睇吓恒指係點,已經係我食完晏嘅下午2:40。仲記得踏出餐廳門口嗰刻,舉頭一望對面街間銀行,個顯示住金融資訊嘅液晶體電視,睇到恒指跌1200點,心裏有種被平反嘅感覺。

難脫「明燈」之名

之後我就搭公共交通工具,返去位於將軍澳工業邨嘅壹傳媒全球總部。喺車上,我就開始諗,如果保持呢個下跌速度,滙豐咪好快會跌到落去我嘅目標價?
嗰啲之前鬧到我瞓街嘅人,仲唔大啖大啖咁食crow pie?

返到壹傳媒全球總部《蘋果日報》嘅辦公室,下午3:45,一如所料,好多同事圍住嗰幾部Bloomberg、路透社、股票報價機,個個嘩嘩聲。

我行埋去,諗住畀人恭喜吓擺脫「明燈」呢個名,點知第一位同我講嘢嘅同事就話:「喂!明燈!」
我答:「跌1200點喎,仲明燈?」佢指住個 Bloomberg Terminal話:「你自己睇吓。」
我答:「嘩!」冇錯,反彈1000點。Deep V一詞加上新意思,真係永遠唔會忘記嘅一日。

恒指Deep V反彈

提一提大家,嚟緊禮拜三我將會搞個集體禱告,求神再賜多次「港股直通車、資金自由行」,到時請大家踴躍參與,喺我個blog報名。

最後,相信大家都有睇北京奧運賽事。大家都知我哋祖國喺金牌榜上面,暫時遙遙領先,因為啲田徑決賽未進行。不過值得一提係,如果我以前間大學係一個國家,淨係我哋舊生嘅金牌數量,如果拍埋啲國家咁比較,只有祖國、花旗國、前宗主國同德國比我哋多。

冇錯,孫柏文嘅母校就係密西根大學,我師弟就係 Michael Phelps。

3 comments:

  1. Both UCLA and stanford (my schools) have more medals than Michigan =)

    http://gostanford.cstv.com/trads/stan-trads-allolympics.html

    Total of 185 medals (up till 2004)

    http://bentley.umich.edu/athdept/olymp2/oltitle.htm

    Total of 117 medals (up till 2004)

    ReplyDelete
  2. 你個祈禱會實爆硬啦!

    又,請問你母校有冇做運動的風氣呢? Michael 係exceptional case ?(睇黎唔駛答啦!)咁「燈神」又係唔係exceptional case ?(睇黎都係唔駛答!)

    慶賀難忘的一天
    肥哨

    ReplyDelete
  3. You know what? I am attending a seminar at UofM at the moment. Great campus and great scholars here! I love the fossils in the Museum of Natural History.

    ReplyDelete